//
کدخبر: ۴۰۶۸۷۱ //

فوت راننده پراید به علت تجاوز به چپ و برخورد با ایسوزو در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از وقوع حادثه رانندگی بین یک دستگاه ایسوزو و پراید که منجر به فوت راننده خودروی سواری پراید شد، خبر داد.

فوت راننده پراید به علت تجاوز به چپ و برخورد با ایسوزو در شیروان
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در پی اعلام حادثه رانندگی و برخورد یک دستگاه خودروی باری ایسوزو با پراید در محور «خانلق به هنامه» بلافاصله گشت پلیس راه و انتظامی به همراه عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه متاسفانه به علت شدت جراحات وارده، راننده خودروی سواری پراید در دم جانش را از دست داد، افزود: علت وقوع این حادثه برابر نظر کارشناسان پلیس راه، بی مبالاتی از ناحیه راننده پراید به علت تجاوز به چپ اعلام شده است.

سرهنگ یگانه پور در پایان از رانندگان خواست با احترام به قوانین راهنمایی و رانندگی از بروز چنین حوادث تلخی پیشگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه سبقت غیرمجاز، انحراف به چپ و تجاوز به چپ و سرعت غیرمجاز مهم ترین علل تصادف هستند، گفت: ایمنی بیشتر با انتخاب سرعت مناسب همراه است. لذا یک لحظه غفلت و سهل انگاری، یک عمر پشیمانی را به دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: در سرعت های بالا همیشه دو دستی فرمان را نگه دارید تا اگر به هر دلیل فرمان به سمتی کشیده شد، بتوانید کنترلش کنید. زمان رانندگی در اوایل باران که جاده خیس نشده و نمدار است، ‌حواستان را جمع کنید و ترمز محکم نگیرید.

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان تاکید کرد: یکی از بزرگترین اشتباهات، کلاچ گرفتن قبل از ترمز کردن در دنده‌های بالاتر از یک است. این کار باعث شتاب گرفتن خودرو می‌شود و خودرو دیرتر متوقف می‌شود. لذا باید مورد توجه قرار گیرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۸۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان