//
کدخبر: ۴۰۶۶۴۶ //

تیراندازی به زندان اصفهان / ماجرا چه بود؟+ جزئیات

فرمانده انتظامی ‌دلیجان کشته شدن ‌عامل تیراندازی در درگیری با پلیس استان مرکزی خبر داد.

 تیراندازی به زندان اصفهان / ماجرا چه بود؟+ جزئیات
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ مجتبی جمالی، فرمانده انتظامی ‌دلیجان، گفت که شب گذشته فرد یا افراد ناشناس با یک دستگاه خودرو اقدام به تیراندازی به سمت درب اصلی زندان مرکزی اصفهان کرده و سریعا از محل متواری می‌شوند.

وی با اشاره به جزئیات این حادثه و فرار متهمان حادثه بیان کرد: براساس بررسی پوکه‌های به جا مانده در محل، مشخص شد در این تیراندازی از سلاح وینچستر و کلاشینکف استفاده شده است، با توجه به احتمال متواری شدن متهمان به شهرهای دیگر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی دلیجان  در گفتگو با فارس ادامه داد: ساعاتی بعد یکدستگاه خودرو پژو پارس که فاقد پلاک جلو بود پس از ورود به حوزه استحفاظی شهرستان دلیجان بدون توجه به دستور ایست ماموران گشت کلانتری ضمن تهاجم به ماموران با سرعت متواری می‌شود.

به گفته وی با اعلام این خبر و احتمال اینکه خودرو همان خودرو مورد استفاده مهاجمان مسلح متواری است، دستورات هوشیاری و دستگیری آنها به کلیه یگان‌ها ابلاغ شد.

جمالی افزود: نهایتا راننده خودرو پس از متواری شدن از ایست و بازرسی و ورود به هسته مرکزی شهر به سمت شهروندان و ماموران تیراندازی می‌کند که با تعقیب و گریز صورت گرفته، ماموران جهت حفظ جان شهروندان و با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح به سمت خودرو مهاجم تیراندازی و در خیابان امام دلیجان متوقف می‌شود.

وی با اشاره به مجروح شدن راننده خودرو و انتقال سریع وی به بیمارستان عنوان کرد: مهاجم مسلح با وجود تلاش تیم پزشکی فوت می‌کند.

روز گذشته (پنج شنبه 25 خردادماه) حوالی اذان مغربریال یک نفر با موتورسیکلت اقدام به تیراندازی به سمت درب اصلی زندان مرکزی اصفهان کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۰۶۶۴۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان