//
کدخبر: ۳۹۹۸۸ //
دادستان اردبیل:

قاتل آتنا دختر گمشده پارس‌آبادی دستگیر شد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: پس از بازرسی‌های انجام یافته قاتل آتنا دختر گمشده پارس‌آبادی دستگیر شد.


قاتل آتنا دختر گمشده پارس‌آبادی دستگیر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

ناصر عتباتی اظهار داشت: جسد بی‌جان آتنا اصلانی دختر نوجوان پارس آبادی که حدود 20 روز پیش مفقود شده بود از منزل فردی که در پنجمین روز مفقودی دستگیر شده بود کشف شده و طبق نظریه اولیه پزشکی قانونی استان زمان فوت آتنا اصلانی به روز مفقود شدن او برمی‌گردد.

 

وی افزود: فرد مظنون به سارق آتنا اصلانی در پنجمین روز مفقودی آتنا بازداشت شده بود که امروز به قتل این دختر نوجوان پارس‌آبادی اعتراف کرد و پس از بازرسی‌های انجام یافته مشخص شد که جسد این کودک به صورت حرفه‌ای مخفی شده و به طور حتم پس از طی مراحل قانونی برخورد قانونی با این قاتل انجام خواهد شد و به اشد مجازات خواهد رسید.

 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: در حدود 20 روز پیش با اعلام مفقود شدن دختر نوجوان پارس‌آبادی ماموران و کارشناسان زبده مرکز استان وشهرستان پارس‌آباد تحقیقات فنی زیر نظر بازپرس مرکز استان و پارس‌آباد را آغاز کردند که متاسفانه در تحقیقات به این نتیجه رسیدیم که آتنا اصلانی به قتل رسیده است.

 

عتباتی بیان کرد: انتظار ما از همشهریان و اصحاب قلم و رسانه این است که از گمانه‌زنی‌ها و جوسازی‌ها تا حد امکان پرهیز شود تا بتوانیم بررسی این پرونده را با جدیت و بدون مشکل در دستور کار قرار داده تا پس از مشخص شدن دلیل و انگیزه اصلی قتل آتنا اصلانی اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه انجام شود.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۹۸۸ //
ارسال نظر
 
  • Ebi

    هنوز پروندده ستایش بسته نشده ، که یکی دگ اتفاق افتاد اخه چرا؟باید مسولین رسیدگی کنن که چرا همچین اتفاقاتی میفته

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان