//
کدخبر: ۳۹۸۱ //

زوج بدل انداز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر از دستگیری زن و شوهری که به صورت حرفه ای اقدام به بدل اندازی طلاجات می کردند، خبر داد


زوج بدل انداز دستگیر شدند

به گزارش فرتاک نیوز  سرهنگ کیوان زرین کلاه اظهار داشت: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه زن و شوهری با استفاده از شگرد های مختلف اقدام به بدل اندازی طلاجات می کنند، تیمی از کارآگاهان مجرب و متخصص پلیس آگاهی بررسی موضوع را آغاز کردند.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات جامع از صحت گزارش های دریافتی اطمینان یافته و موفق شدند با هماهنگی مقام قضایی این زن و شوهر که دارای سوابق کیفری هستند را جلوی یک مغازه طلافروشی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر با اشاره به اعترافات متهمان به چهار فقره بدل اندازی طلاجات گفت: این زن و شوهر با شگرد خاصی شکل و وزن طلاجات اصل را با مراجعه به طلافروشی ها شناسایی و عکسبرداری کرده و پس از ساخت جعلی، طلاها را با فاکتور های غیر واقعی به فروش می رساندند.

سرهنگ زرین کلاه تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهمان 100 برگ فاکتور جعلی، یک دستگاه ترازوی دیجیتال و یکصد و 50 گرم انواع طلاجات بدلی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مشگین شهر با اشاره به تحویل زن و شوهر بدل انداز به مقام قضایی از مشارکت و همدلی مردم با پلیس در اجرای موفق این عملیات قدردانی کرد.

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان