//
کدخبر: ۳۹۶۶۹۴ //

سارقانی که برای سرقت سفر می کردند!

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند سارقان اموال 15 منزل به ارزش 30 میلیارد ریال در عملیات پیچیده کارآگاهان این پلیس در استان اردبیل خبر داد.

سارقانی که برای سرقت سفر می کردند!
به گزارش فرتاک نیوز،

حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پی شکایت ۱۰ نفر از شهروندان اصفهانی مبنی بر سرقت اموال منازل آن‌ها موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارآگاهان پس از حضور در صحنه‌های وقوع جرم و جمع‌آوری آثار و ادله لازم و همچنین انجام یک سری اقدامات دقیق پلیسی سرانجام دریافتند که این سرقت‌ها توسط اعضای یک باند غیربومی و در حرکت اتفاق افتاده است.

ترکیان تصریح کرد: کارآگاهان تیزهوش و مجرب این پلیس بلافاصله هویت متهمان را به دست آورده و آن‌ها را در رصد هوشمندانه خود قرار دادند که در نهایت مشخص شد این افراد در شهر اردبیل حضور یافته و قصد انجام سرقت در این شهر را دارند.

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: کارآگاهان پس از اخذ نیابت قضائی به استان مربوطه اعزام و با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی استان اردبیل طی یک عملیات ضربتی متهمان را در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد سارقان شب قبل از دستگیری ، ۵ منزل را در شهر اردبیل سرقت کرده بودند از کشف اموال به سرقت از این منازل در بازرسی از مخفیگاه آنان خبر داد و عنوان کرد: اعضای این باند ۴ نفره پس از دستگیری برای رسیدگی به جرایم خود تحویل مرجع قضایی استان اردبیل شدند.

تُرکیان ارزش مجموع اموال به سرقت رفته توسط متهمان در اصفهان و اردبیل را ۳۰ میلیارد ریال عنوان و با اشاره به ادامه تحقیقات از متهمان گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته اعضای این باند پس از پایان رسیدگی به جرایم خود در استان اردبیل برای رسیدگی به سرقت‌های صورت گرفته در اصفهان به این استان منتقل و تحقیقات در خصوص سرقت‌های صورت گرفته در این استان و سرقت‌های احتمالی دیگر انجام خواهد گرفت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۶۶۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان