//
کدخبر: ۳۸۲۸۹۴ //

عدم توجه به فرمان ایست پلیس منجر به فوت راننده متواری در کنگاور شد

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ماجرای تیراندازی به سمت یک دستگاه خودرو پژو 405 بدون پلاک در کنگاور که بی توجه به اخطارهای ایست پلیس، متواری شده بود را تشریح کرد.

عدم توجه به فرمان ایست پلیس منجر به فوت راننده متواری در کنگاور شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ "محمدرضا یاری" اظهار داشت: حوالی ساعت 5 بامداد امروز ماموران یگان امداد "کنگاور" که در راستای وظایف ذاتی خود به منظور برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از سرقت اموال عمومی و خصوصی مشغول گشت زنی با خودرو سازمانی در میدان ولایت این شهر بودند به یک دستگاه خودرو پژو 405 فاقد پلاک با 2 سرنشین مشکوک می شوند.

وی با اشاره به استفاده ماموران پلیس از علایم هشدار دهنده مانند آژیر و چراغ گردان برای متوقف کردن خودرو، ادامه داد: با این حال راننده ضمن بی توجهی به تمامی این علایم و هشدارهای داده شده، اقدام به فرار به سمت خروجی شهر و محور "کنگاور - اسدآباد" کرد.

سرهنگ یاری با اشاره به اجرای طرح مهار جهت توقیف خودرو متواری، خاطرنشان کرد: پس از فرار راننده و بی توجهی های وی به اخطارهای مکرر پلیس، یکی از ماموران ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح و پس از ادامه فرار راننده، برای توقیف خودرو پژو 405 مجبور به تیراندازی به سمت لاستیک آن می شود.

این مقام انتظامی افزود: به دنبال این تیراندازی که در تاریکی شب و سرعت بالای خودروها انجام شد، خودرو پژو 405 متواری در حوالی دو راهی "تویسرکان" متوقف و زمانی که ماموران به این خودرو مراجعه می کنند، متوجه اصابت یگ گلوله به کمر راننده شده و سریعا نسبت به انتقال وی و دیگر سرنشین خودرو که به صورت سطحی مجروح شده بود به مراکز درمانی اقدام کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه علی رغم تلاش پزشکان متاسفانه راننده خودرو به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد، یادآور شد: حال سرنشین خودرو پژو 405 مساعد گزارش شده است.

سرهنگ یاری در پایان با اشاره به کشف مشروبات الکلی متعلق به خودرو مورد نظر از تشکیل پرونده ای در این خصوص خبر و گفت: تحقیقات تکمیلی برای روشن شدن ابعاد ماجرا در دستور کار مبادی ذیربط قرار دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۲۸۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان