//
کدخبر: ۳۸۰۳۰ //

رفاقت دختر و پسر در فضای مجازی به آدم ربایی ختم شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به پیگیری موضوع پرونده آدم‌ربایی به نیابت از پلیس آگاهی استان همدان در شاهرود گفت: این پرونده با دستگیری متهم آدم‌ربایی در شاهرود بسته شد.

به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ سید مجتبی اشرفی  فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود درباره جزئیات این پرونده و نحوه آغاز این ماجرا اظهار داشت: در اردیبهشت ماه امسال گزارش مبنی بر اینکه دختر 19 ساله‌ای در شهر همدان ربوده شده است به پلیس Police آگاهی همدان داده شد و پس از آن جستجو برای پیدا شدن دختر و کشف ماجرا آغاز شد.

  

وی خاطرنشان کرد: برداشت پول از حساب دختر جوان که در اصفهان انجام شد سبب شده تا سرنخی به دست آید و پس از آن نیز با تحقیقات انجام شده رد دختر تا شاهرود گرفته می‌شود.

 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با اشاره به تلاش پلیس آگاهی شاهرود برای پیدا کردن دختر جوان و کشف این ماجرا از دستگیری شخصی که با آدم‌ربا در ارتباط بوده خبر داد و گفت: بالاخره با جستجوی پلیس و اعتراف فرد دستگیر شده مکان اختفای دختر و پسر جوان مشخص و این دو نفر دستگیر شدند.

 

اشرفی خاطرنشان کرد : پس از دستگیری این دختر و پسر جوان بازجویی از آنها آغاز شد و در نهایت مشخص شد که این دو از طریق یک بازی موبایلی به نام «کلش» با یکدیگر آشنا شدند و پس از آن رابطه خود را در فضای مجازی ادامه دادند.

 

وی فرار Escape دختر به سمت اصفهان و در ادامه فرار دختر و پسر جوان به شاهرود نیز را ادامه بازی موبایلی کلش عنوان کرد و گفت: در نهایت پرونده آدم‌ربایی در فضای مجازی با دستگیری متهم در فضای واقعی خاتمه یافت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۰۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان