//
کدخبر: ۳۷۸۳۰۷ //

کشف بیش از ۷۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک از خودروی قاچاقچیان

جانشین نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری یک نفر سوداگر مرگ و کشف بیش از ۷۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک از خودرو قاچاقچیان خبر داد.

کشف بیش از ۷۵ کیلوگرم مواد مخدر تریاک از خودروی قاچاقچیان
به گزارش فرتاک نیوز،

شهرام امیریان جانشین فرماندهی نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران ظهر چهارشنبه ۲۳ آذر ماه با اعلام جزئیات این خبر اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شرق استان تهران طی یک عملیات پلیسی و در بررسی های اطلاعاتی شبانه روزی دریافتند احدی از سوداگران مرگ پس از خریداری مواد مخدر تهیه شده را به مخفیگاهی در منزلی منتقل و می خواهد اقدام به توزیع گسترده آن کند.

وی افزود: با پیگیری های محلی و تحقیقات گسترده و کسب اطلاعات در بررسی های میدانی ، سرانجام خودروی کامیون مواد مخدر شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی ، آماده سازی تیم عملیات شهری برای اقدام غافلگیرانه و دستگیری متهم صورت گرفت ؛ در نهایت چندین اکیپ مجرب از مأموران مبارزه با مواد مخدر به محل اعزام و با رعایت جوانب قانونی، کامیون مذکور را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

جانشین انتظامی ویژه شرق استان تهران ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودرو در جاسازی جعبه آن موفق به کشف ۷۵ کیلو و ۷۹۰ گرم مواد مخدر تریاک، و یک دستگاه خودرو کامیون ولو نیز توقیف شد.

این مقام مسئول در پایان سخنان خود افزود: از تمام آحاد مردم و به ویژه جوانان عزیز تقاضا داریم به سمت اعتیاد و مصرف مواد مخدر نرفته چرا که هیچ انتهایی جز آسیب و تهدید بسیار جدی جسمی و روانی  برای مصرف کنندگان ندارد و قانونگذار نیز در این خصوص قوانین بسیار سخت و غیرقابل اغماضی وضع کرده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۷۸۳۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان