//
کدخبر: ۳۵۶۷۵۰ //

حادثه جاده‌ای در پاکدشت یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاکدشت گفت: براثر وقوع یک حادثه جاده‌ای در محور امام رضا(ع) محدوده پاکدشت، یک نفر کشته و ۴ نفر مصدوم شدند.

حادثه جاده‌ای در پاکدشت یک کشته و ۴ مصدوم برجای گذاشت
به گزارش فرتاک نیوز،

علی حسین‌آبادی گفت: عوامل امدادی جمعیت هلال احمر پاکدشت بعد از ظهرجمعه از وقوع یک حادثه جاده‌ای در محور امام رضا(ع) مقابل نیروگاه سیکل ترکیبی شهدای پاکدشت مطلع شده و بلافاصله با اعزام نیرو و آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: در این حادثه رانندگی، یک دستگاه خودروی سواری جک به دلایلی که از سوی کارشناسان در حال بررسی است از محور اصلی خارج شده و در حاشیه بزرگراه واژگون شده است که بلافاصله عملیات رهاسازی ۵ سرنشین این خودرو توسط عوامل امدادی انجام شد.

وی تصریح کرد: در این حادثه یکی از سرنشینان به دلیل شدت جراحات وارده در محل فوت کرده بود و ۴ سرنشین دیگر پس از اقدامات اولیه به منظور تکمیل مراحل درمان به بیمارستان منتقل شدند.

محور امام رضا(ع) که ۳۰ کیلومتر آن در محدوده شهرستان پاکدشت واقع شده، تنها مسیر خروجی استان تهران به سمت شرق کشور است که وجود ۴ شهرک صنعتی، نیروگاه سیکل ترکیبی امام رضا(ع) و بیش از ۴  هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی حاشیه این بزرگراه باعث شده این محور همواره با ترافیک شدید خودرو مواجه باشد.
به گفته مسئولان روزانه بیش از ۲۰۰ هزار خودروی سبک و سنگین در محور امام رضا(ع) تردد می‌کنند.
پاکدشت با دو بخش مرکزی و شریف‌آباد در ۲۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۷۵۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان