//
کدخبر: ۳۵۶۱ //
در دومین روز از بهمن‌ماه

بارش برف مدارس اردبیل را تعطیل کرد

سردی هوا و بارش برف در استان اردبیل در دومین روز از بهمن‌ماه برخی مدارس این استان را به تعطیلی کشاند.


بارش برف مدارس اردبیل را تعطیل کرد

به گزارش فرتاک نیوز، به دنبال کاهش چند درجه‌ای دمای هوا در استان اردبیل از چند روز گذشته و ورود سامانه بارشی به استان از عصر روز جمعه بارش برف و برودت هوا برخی مدارس این استان را در سری قبل از ظهر دومین روز از بهمن ماه به تعطیلی کشاند.

براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در روز شنبه، دوم بهمن‌ماه مدارس قبل از ظهر در مقطع پیش‌دبستانی و ابتدایی در شهر اردبیل به علت بارش برف و برودت هوا تعطیل شد.

دمای هوای استان اردبیل که از چند روز گذشته و از واپسین روزهای نخستین ماه فصل زمستان رو به سردی رفته بود در نهایت با کاهش 10 درجه‌ای و افت محسوس دما در برخی نقاط استان و نیز ورود سامانه بارشی به این منطقه با بارش برف تعطیلی برخی مدارس استان را در پی داشت.

سامانه هوای سرد که از چند روز گذشته وارد استان شده تا اواسط هفته در منطقه دوام داشته و به تدریج با خروج سامانه بارشی از منطقه در اواخر هفته جوی آرام با افزایش نسبی دمای هوا و وزش بادهای تند در منطقه شاهد خواهیم بود.

به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان انتظار می‌رود با خروج سامانه بارشی از منطقه و کاهش تدریجی ابر هوای نسبتا سردی در منطقه تداوم داشته و برای روزهای دوشنبه و سه‌شنبه یخبندان در برخی گردنه‌ها و مناطق کوهستانی و مه‌گیر استان در انتظار همشهریان و مسافران باشد که ورود تندبادهایی از شمال استان نیز در اواخر هفته دور از انتظار نیست.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان