//
کدخبر: ۳۵۰۸ //

سردار ساجدی نیا: خانواده مفقودان حادثه پلاسکو به پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت که خانواده مفقودان حادثه ریزش ساختمان پلاسکو می توانند با همراه داشتن مدارک لازم به پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

سردار ساجدی نیا: خانواده مفقودان حادثه پلاسکو به پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند

به گزارش فرتاک نیوز، سردار حسین ساجدی نیا عصر جمعه در محل حادثه ساختمان پلاسکو در جمع خبرنگاران افزود: افرادی غیر از خانواده آتش نشانان که حدس می زنند و یقین دارند که آشنایان و اقوام آنان در مجتمع پلاسکو حضور داشته و در حال حاضر در کنار خانواده نیستند، می توانند با مدارک لازم به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه، تا اقدامات لازم در این حوزه انجام شود.

وی با اشاره به تمهیدات امنیتی، انتظامی در محدوده ساختمان پلاسکو افزود: نیروهای پلیس از روز گذشته در کنار عوامل خدماتی، آتش نشانی و امنیتی، حضور فعال داشته و مشغول بکار هستند.

سردار ساجدی نیا درباره تمهیدات اتخاذ شده در حوزه امنیتی، ترافیکی و انتظامی در محدوده ساختمان پلاسکو نیز گفت: محدودیت های ترافیکی در روز شنبه(فردا) همانند امروز اعمال می شود، به خصوص از غرب به شرق خیابان جمهوری اسلامی؛ از تقاطع ولیعصر(عج)- جمهوری تا چهارراه استقلال و شمال به جنوب خیابان فردوسی؛ از میدان فردوسی تا میدان امام خمینی(ره) محدودیت ترافیکی و ممنوعیت تردد خواهیم داشت.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: درهمین ارتباط تردد خودروها و افراد در خیابان جمهوری به استثنای محدوده 200متری محل حادثه ساختمان پلاسکو آزاد است.

وی گفت: همچنین ایستگاه های مترو در محدوده ساختمان پلاسکو نیز فعال بوده و مشکلی برای استفاده شهروندان وجود ندارد.

سردار ساجدی نیا با بیان اینکه مدارس محدوده ساختمان پلاسکو نیز در روز شنبه(فردا) تعطیل نیستند، گفت: مشکلی در این محدوده وجود ندارد و دانش آموزان می توانند در کلاس های درس حضور پیدا کنند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به آمارهای اعلام شده درباره تعداد مفقودان حادثه ساختمان پلاسکو نیز اظهار کرد: پلیس هیچ گونه آماری درباره حادثه دیدگان ارائه نمی کند و مرجع رسمی اطلاع رسانی دراین خصوص سخنگوی ستاد بحران حادثه ساختمان پلاسکو(سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران) است.

وی درباره محافظت و شناسایی اموال کسبه ساختمان پلاسکو نیز گفت: این کسبه برای شناسایی اموال، اسناد و گاو صندوق هایی که توسط نیروهای پلیس شناسایی شده اند، می تواننند با مدارک لازم و هویتی خود به پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود: کلانتری 109 بهارستان نیز از شب گذشته برای نگهداری کامل از اموال کسبه ساختمان پلاسکو موظف شده و لیستی در این رابطه تهیه کرده اند که کسبه این مجتمع تجاری می توانند به کلانتری مراجعه و اموال را شناسایی کنند تا اقدامات لازم در این رابطه انجام شود.

به گزارش ایرنا، ساختمان پلاسکو واقع در خیابان جمهوری تقاطع خیابان فردوسی حدود ساعت 8 صبح روز گذشته(پنجشنبه) دچارحریق شد و حدود ساعت 11 و 30 دقیقه ساختمان به طور کامل فروریخت و تعدادی از آتش نشانان که در حال اطفای حریق بودند، زیر آوار گرفتار شدند.

عملیات آوار برداری از روز گذشته تاکنون همچنان ادامه دارد.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان