//
کدخبر: ۳۴۷۱ //
سرپرست ایمنی و آتش نشانی معدن مس سونگون:

گریه های همکارانم را دیدم داوطلبانه راهی تهران شدم

سرپرست واحد ایمنی و آتش نشانی معدن مس سونگون در آذربایجان غربی که هم اکنون در عملیات امداد و نجات در محل مخروبه ساختماپلاسکو حضور دارد گفت: وقتی دیروز گریه های همکارانم را از تلویزیون دیدم، به همسرم گفتم که ماندنم در تبریز جایز نیست و به همین دلیل به تهران آمدم.

گریه های همکارانم را دیدم داوطلبانه راهی تهران شدم

به گزارش فرتاک نیوز محمد عبداللهیان روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در محل حادثه ساختمان پلاسکو افزود: همه نیروهای حاضر صادقانه در حال انجام وظیفه هستند و بنده هم سه روز مرخصی گرفته و برای کمک به همکاران و هموطنانم به تهران آمدم.

وی اظهار کرد: به دلیل اینکه احتمال می دهیم افرادی در زیر آوار زنده باشند، روند عملیات با احتیاط انجام می شود.

وی البته حفر تونل در زیر زمین ساختمان مجاور پلاسکو را اقدامی اشتباه ارزیابی کرد که به گفته او باعث رسیدن هوا به شعله های زیر آوار و افروخته تر شدن آتش می شود.

عبدالهیان گفت: در حادثه زلزله هریس و ورزقان نیروهای امدادی تهران کمک زیادی به هم استانی های من کردند و امروز من برای ادای دین و جبران زحمات همکاران تهرانی به کمک حادثه دیدگان پلاسکو آمده ام.

به گزارش ایرنا، ساختمان تجاری پلاسکو در محدوده خیابان جمهوری تهران حوالی ساعت 8 صبح دیروز(پنجشنبه) دچار حریق شد که پس از حدود سه ساعت، 15 طبقه ساختمان بطور کامل تخریب شد و فروریخت.

 

منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان