//
کدخبر: ۳۴۴۲ //

مصوبات جلسه ستاد مدیریت بحران هنوز تصویب نشده است

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به برگزاری جلسه مدیریت بحران در محل حادثه پلاسکو گفت: پیشنهادات مطرح شده در این جلسه هنوز به تصویب اعضای جلسه نرسیده است و نمی‌توان در مورد آن اظهار نظر کرد.

مصوبات جلسه ستاد مدیریت بحران هنوز تصویب نشده است

به گزارش فرتاک نیوز، جلال ملکی در مورد آخرین روند عملیات آوار برداری حادثه ریزش ساختمان پلاسکو، گفت: از لحظات اولیه ریزش این ساختمان از دو جبهه شرقی و غربی و با استفاده از جرثقیل و تجهیزات برش به روز عملیات آوار بردای انجام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با بیان اینکه حضور آتش نشان ها در طبقات بالای ساختمان محتمل تر بود، عملیات آوار برداری از طبقات بالا آغاز شد تا به آوارهای طبقات پایین و به خاک برسیم.

وی همچنین در رابطه با مصوبات جلسه ستاد مدیریت بحران که ظهر امروز در محل حادثه پلاسکو برگزار شد، گفت: در این جلسه علاوه بر ارائه گزارشات کلی از روند عملیات تعداد امدادرسانی ها، پیشنهاداتی مطرح شد اما چون این پیشنهادات قطعی نیست و به تصویب اعضای جلسه نرسیده است، نمی توان در مورد آن اظهار نظر کرد.

وی همچنین با بیان اینکه به رغم تلاش‌های نیروهای امدادی تاکنون هیچ یک از افراد حبس شده در زیر آوار از زیر خاک بیرون آورده نشده‌اند، گفت: تنها یکی از نیروهای آتش نشان که روز گذشته و پیش از ریزش ساختمان به دلیل سوختگی به بیمارستان منتقل شده بود، امروز جان خود را از دست داد.

 

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۴۴۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان