//
کدخبر: ۳۳۵۴ //

ادامه عملیات جست‌وجو در پلاسکو/ تا کنون هیچ یک از محبوس شدگان پیدا نشده‌اند

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران آخرین وضعیت عملیات تیم‌های امدادی در حادثه پلاسکو را تشریح و اعلام کرد که تا کنون هیچ یک از محبوس‌شدگان پیدا نشده اند.

ادامه عملیات جست‌وجو در پلاسکو/ تا کنون هیچ یک از محبوس شدگان پیدا نشده‌اند

به گزارش فرتاک نیوز ، سید جلال ملکی سخنگوی ستاد بحران پلاسکو ، درباره آخرین وضعیت عملیات آتش‌نشانان در محل ساختمان پلاسکو با گذشت بیش ۱۲ ساعت از ریزش این ساختمان، اظهار کرد: عملیات جست‌وجو و آوار برداری همچنان در محل ادامه داشته و تا کنون هیچ یک از آتش‌نشانانی که احتمال مفقود شدنشان وجود داشت، پیدا نشده‌اند.

ملکی با بیان اینکه احتمال شهادت تعدادی از همکارانم در این حادثه وجود دارد، گفت: امیدواریم که در ساعات آتی تعدادی از افراد محبوس زنده از زیر آوار خارج شوند.

 سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به ورود دستگاه‌های مکانیکی برای امدادرسانی در این حادثه، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه قطعات فلزی و ستون‌هایی که در کف خیابان ریخته، بریده و جمع‌آوری شده است، پیش‌بینی می‌شود که عملیات آتش‌نشان با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

ملکی با بیان اینکه شایعاتی که در فضای مجازی مشاهده می‌شود، قابل اعتماد نیست گفت: توصیه ما به شهروندان و افرادی که پیگیر اخبار این حادثه هستند این است که حتما خبرها را از خبرگزاری‌های رسمی و رسانه‌های معتبر دنبال کرده و به منابع غیر موثق اعتنا نکنند.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان