//
کدخبر: ۳۱۸۹ //

تکذیب خبر ۳۰ کشته در حادثه/تلاش برای نجات آتش نشانان ادامه دارد

سخنگوی سازمان اتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: به دلیل ریزش ساختمان پلاسکو آتش نشانی پایتخت در حالت فوق العاده در حال امداد رسانی در محل حادثه است و عملیات همچنان ادامه دارد.

تکذیب خبر ۳۰ کشته در حادثه/تلاش برای نجات آتش نشانان ادامه دارد

به گزارش فرتاک نیوز، درباره آخرین جزییات عملیات امداد رسانی در محل ساختمان پالاسکو گفت: آتش سوزی در مراحل پایانی بود که به دلیل حرارت بالا و انفجارها باعث شد ساختمان فرو بریزد.

ملکی گفت: آماری از تعداد افرادی که زیر آوار مانده اند وجود ندارد اما تعدادی از همکاران به همراه برخی از افرادی که از خروج از محل حادثه امتناع می کردند در محل حضور داشته اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: بارها به هیات مدیره این ساختمان درباره ایمنی ضعیف آن هشدار داده بودیم اما متاسفانه هیچ کسی به هشدارهای آتش نشانی توجهی نکرده بود و باعث بروز این فاجعه شد

وی درباره اینکه دوباره احتمال شعله وری وجود دارد یا نه گفت: اولویت ما الان اطفای حریق نیست در حال حاضر فقط در حال آوار برداری  هستیم.

وی با رد شایعه ای که در شبکه های مجازی منتشر شده و خبر از کشته شدن ۳۰ اتش نشان می دهد گفت: هیچ آماری از تعداد کشته ها وجود ندارد و من این آمار رو تکذیب می کنم.

 

منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۱۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان