//
کدخبر: ۲۹۹۳۱ //
این مرد علاقه زیادی به آیت الله داشت

تحقیقات در پرونده مرگ مشکوک مرد کارگر در مراسم خاکسپاری آیت الله هاشمی رفسنجانی

پدر یک خانواده که علاقه شدیدی به آیت هاشمی الله رفسنجانی داشت پس از مرگ وی در زمان شرکت مراسم خاکسپاری ایست قلبی کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،

هشتم اسفندماه سال قبل بود که قاضی ایلخانی، بازپرس ویژه قتل Murder دادسرای امور جنایی تهران با تماس کارکنان یکی از بیمارستان‌ها از مرگ مشکوک مردی 62 ساله با خبر و در محل حاضر شد. نخستین بررسی‌ها نشان داد مرد فوت شده 21 دی ماه در مراسم خاکسپاری آیت‌الله رفسنجانی مقابل دانشگاه تهران به دلیل ازدحام جمعیت ناگهان حالش بد و برای درمان به بیمارستان منتقل می‌شود. همچنین مشخص شد وی در این حادثه Incident به کما  می‌رود تا اینکه در نهایت هشتم اسفندماه به کام مرگ می‌رود. از آنجایی که مرد فوت شده هیچ سابقه بیماری نداشت و خانواده وی نیز از نحوه فوت آن شکایت داشتند، جسد به پزشکی قانونی منتقل شد. چند روز قبل پزشکی قانونی اعلام کرد، مرد میانسال هنگام سکته قلبی به دلیل نرسیدن اکسیژن به کما رفته و فوت شده است.

صبح دیروز دختر مرد فوت‌شده با حضور در دادسرای امور جنایی تهران از افرادی که به خاطر دیر رساندن پدرش به بیمارستان باعث مرگ وی شده بودند، شکایت کرد. وی گفت: پدرم کارگر بود. او آیت‌الله رفسنجانی را خیلی دوست داشت. وقتی خبر فوت وی را شنید، تصمیم گرفت در مراسم خاکسپاری‌اش شرکت کند.

پدرم روز حادثه از من و مادرم خداحافظی کرد و برای شرکت در مراسم خاکسپاری راهی دانشگاه تهران شد. عصر همان روز منتظر پدرم بودیم، اما هیچ خبری از او نشد تا اینکه کم‌کم نگرانش شدیم و به جست‌وجو پرداختیم. سرانجام متوجه شدیم او در شلوغی جمعیت از حال رفته و مدتی بعد به خاطر ازدحام جمعیت به بیمارستان منتقل شده است.

وی ادامه داد: آنطور که شاهدان گفتند، پدرم اگر زودتر به بیمارستان منتقل می‌شد، شاید الان من یتیم نشده بودم و سایه او بالای سر من و مادرم بود. من از افرادی که پدرم را دیر به بیمارستان رسانده‌اند، شکایت دارم. به دستور بازپرس تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۹۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان