//
کدخبر: ۲۹۷۹۶ //

بهانه عجیب دزدان سریالی خانه ها در اهواز/بیکار بودیم دزد شدیم

3 جوان برای فرار از بیکاری و بی پولی دست به سرقت های سریالی از خانه ها در اهواز می زدند.

به گزارش فرتاک نیوز،

چندی قبل ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی اهواز در جریان سرقت های سریالی از چند خانه قرار گرفتند و تحقیقات ویژه برای دستگیری عاملان این سرقت ها وارد عمل شدند.

 

کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی در محل های سرقت حاضر شدند و ردیابی های فنی و گسترده را در دستور کار خود قرار دادند و مشخص شد که دزدان برای اطمینان از نبود اهالی خانه ابتدا به بهانه پرسیدن آدرس زنگ خانه ها را به صدا در آورده و در صورتی که کسی پاسخگو نبوده برای سرقت وارد عمل شده اند.

 

بدین ترتیب تجسس ها اطلاعاتی پلیسی به نتیجه رسید و 3 سارق حرفه ای شناسایی شدند و همین کافی بود تا عملیات دستگیری متهمان در مخفیگاهشان آغاز شود.

 

ماموران با شناسایی مخفیگاه دزدان عملیات دستگیری را آغاز کردند و با هماهنگی مقام قضایی وارد مخفیگاه سارقان حرفه ای شدند که 2 تن از متهمان که در حال استراحت بودند دستگیر شدند.

 

ماموران در بازرسی از مخفیگاه دزدان وسایل سرقتی زیادی به دست آوردند و متهمان که راهی جز اعتراف نداشتند لب سخن باز کردند.

 

دزدان در همان ابتدا ادعا کردند که به خاطر بیکاری و بی پولی تصمیم به سرقت گرفتیم و یک باند 3 نفره را تشکیل دادیم و در این مدت 21 خانه را هدف سرقت هایمان قرار دادیم.

 

ماموران در بازجویی از متهمان پی بردند که دزدان قبل از سرقت به بهانه پرسیدن آدرس زنگ خانه ها را به صدا در آورده و در صورتی که کسی پاسخگوی آنها نبوده با بالا رفتن از دیوار خانه یا شکستن شیشه ها سرقت هایشان را به اجرا می رساندند.

 

بنا به این گزارش، 2 سارق حرفه ای روانه زندان شدند و تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهم فراری و مالخر این باند 3 نفره ادامه دارد.

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان