//
کدخبر: ۲۹۷۴۸۵ //

شنیدن جواب رد انگیزه خواستگار شکست خورده برای تیراندازی بود

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری شخصی خبر داد که پس از شنیدن جواب رد از دختر مورد علاقه اش اقدام به ‌تیراندازی مقابل درب منزل آنها کرده بود.

شنیدن جواب رد انگیزه خواستگار شکست خورده برای تیراندازی بود

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: پس از وقوع یک مورد تیراندازی در یکی از کوچه های میدان جلیلی کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از حضور  ماموران کلانتری 11 مرکز در محل تیراندازی، دختر یک خانواده به آنها مراجعه و عنوان کردف پس از آنکه به خواستگارش چند بار جواب رد داده وی با حضور در درب منزل ما اقدام به ایجاد مزاحمت و سپس تیراندازی کرده است.

به گزارش فرتاک نیوز،سرهنگ دلیری افزود: ماموران با دریافت این موضوع اقدامات گسترده خود را آغاز و با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه یادآور شد: در بازرسی از عامل تیراندازی یک قبضه کلت کمری به همراه 14 عدد فشنگ کشف شد.

وی با اشاره به اینکه عامل تیراندازی هدفش از این کار را شنیدن جواب رد به خواستگاریش هایش متعددش عنوان کرد، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

سرهنگ دلیری در پایان از قاطعیت پلیس در برخورد با عوامل ناامنی و بی انضباطی اجتماعی خبر داد و گفت: اجاره نمی دهیم عده ای معدود به بهانه های واهی در امنیت عمومی جامعه اخلال ایجاد کرده و باعث رعب و وحشت دیگران شوند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۷۴۸۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان