//
کدخبر: ۲۹۶۰۹ //

واژگونی خونین اتوبوس مسافربری در زنجان

یک اتوبوس در برخورد با کامیون در جاده زنجان - تبریز واژگون شد هیچ کدام از سرنشینان آن کشته نشدند.

واژگونی خونین اتوبوس مسافربری در زنجان
به گزارش فرتاک نیوز،

سرهنگ اصغر شیرمحمدی  رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت : این حادثه ساعت 2:30 دقیقه بامداد امروز /جمعه/ در کیلومتر 60 جاده زنجان - تبریز رخ داد.وی یادآورشد: در پی این حادثه 9 نفر مصدوم شدند که تاکنون هفت نفر از آنان مرخص و 2 نفر دیگر بستری شده اند.

شیر محمدی با بیان اینکه آخرین حوادث فوتی این استان به روز چهارشنبه باز می گردد از وقوع 2 فقره تصادف فوتی با 2 کشته و 1 مصدوم در این روز خبر داد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشته شدن یک راهدار در یکی از همین تصادف ها خبر داد و گفت: در این حادثه در پی انحراف به چپ خودروی وانت پیکاپ راهداری و برخورد با سه خودروی کامیون آمیکو، سواری سراتو و پژو 405، راننده راهدار که مقصر بود، کشته شد.

وی خاطر نشان کرد: این حادثه در کیلومتر 20 جاده ترانزیت زنجان - خرمدره در حوالی ساعت 8 صبح رخ داد.

شیر محمدی دومین حادثه روز چهارشنبه را برخورد دو دستگاه وانت پیکان و کشته شدن راننده غیر مقصر اعلام کرد و زمان وقوع این حادثه را ساعت 10 همین روز برشمرد.رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با بیان اینکه این حادثه در کیلومتر 50 جاده زنجان - بیجار رخ داده است، گفت: راننده یکی از وانت پیکان ها بر اثر خواب آلودگی، انحراف به چپ پیدا می کند و در برخورد با وانت دیگر منجر به کشته شدن راننده غیر مقصر می شود.

منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۶۰۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان