//
کدخبر: ۲۶۹۱۵ //

قاچاق اعضای بدن یک دختر/این دختر را زنده زنده روی تخت دراز کردند تا.... +فیلمی که ببینید گریه خواهید کرد

فعالان شبکه های اجتماعی سوریه فیلمی منتشر کرده اند که گفته می شود در ترکیه ضبط شده و لحظاتی را نشان می دهد که قاچاقچیان اعضای بدن ، در صدد خارج کردن اعضای بدن یک دختر بچه سوری هستند.

 قاچاق اعضای بدن یک دختر/این دختر را زنده زنده روی تخت دراز کردند تا.... +فیلمی که ببینید گریه خواهید کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

در این فیلم که شوک زیادی به بینندگان وارد کرد، دختر بچه سوری دیده می شود که قاچاقچیان او را برای کشتن و سپس قاچاق اعضای بدنش برای تجارت با ترکیه آماده می کنند.

به دنبال تلاش برای تشخیص صحت محتوای این فیلم که ابراز انزجار گسترده ای در پایگاه های اجتماعی به دنبال داشت، مشخص شد که این ویدئو در صفحه خبرگزاری مخالف دولت" اسمارت نیوز" در ماه یازدهم سال 2015 با عنوان " جنایت جنگنده های روسیه در القصابیه ریف ادلب جنوبی" منتشر شده به گونه ای که جنگنده های روس را به ارتکاب این جنایت در ادلب متهم می کردند!

 با وجود ادعای بی گناهی ترکیه دراتهامهای پیشین در باره قاچاق اعضای بدن پناهندگان سوری ، کارشناسان عقیده دارند بدون شک این کشور با حمایت از تروریسم و افراد مسلح کشورشان، در قاچاق اعضای بدن مردم سوریه، ثروت و آثار باستانی و جان و زندگی مردم سوریه و ربودن کودکی این دختر بچه بی گناه و هزاران کودک سوری دیگر دست دارد.

خبرگزاری اسمارت نیوز پس از انتشار این فیلم، به سرعت قاچاق اعضای بدن کودکان سوری را به ترکیه نسبت داد و گفت با این دختربچه و خانواده اش ملاقات خواهد کرد.

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان