//
کدخبر: ۲۴۱۸۷ //

عاملان قتل فاطمه کودک خردسال رودباری و والدینش به سه بار قصاص محکوم شدند

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان رودبار جنوب از صدور حکم قصاص برای عاملان قتل فاطمه کودک خردسال رودباری و اعضای خانواده وی در این شهرستان خبر داد وافزود:متهمان ردیف اول ودوم به سه بار قصاص در ملاء عام محکوم شده اند.

عاملان قتل فاطمه کودک خردسال رودباری و والدینش به سه بار قصاص محکوم شدند

به گزارش فرتاک نیوز، سهراب سالاری با بیان اینکه علت وانگیزه اصلی این حادثه دلخراش مسائل خانوادگی و اختلافات طایفه ای بوده است، تصریح کرد:متاسفانه در ۱۴ خرداد سال ۹۴ساعت ۲۳:۳۰دقیقه خودروی این خانواده در بلوار اصلی این شهرستان به رگبار بسته می شود ودر این حادثه سه نفر از اعضای خانواده به قتل می رسند و دونفر دیگر نیز به شدت مجروح می شوند.

این مقام قضائی اعلام داشت:پس از اعلام گزارش این حادثه،رسیدگی به این پرونده در دستور کار سیستم قضائی وپلیس قرار گرفت وطی یکسری اقدامات اطلاعاتی عاملین قتل دستگیر و رسیدگی به این پرونده آغاز شد.

سالاری اظهار داشت:طبق حکم صادره از سوی دادگاه کیفری یک شهرستان جیرفت ،متهم ردیف اول(الف-م)به اتهام مشارکت در سه فقره قتل عمدی،مشارکت در تیراندازی منجر به جرح عمدی دو نفر از اعضای خانواده فلاحی، مشارکت در آدم ربائی همراه با آذار و اذیت ،حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز جنگی و اخلال در نظم و آسایش عمومی از طریق تیراندازی به سه بار قصاص در ملاء عام و جمعا ۳۹سال و هشت ماه حبس و ۷۴ضربه شلاق محکوم شده است.

این مقام قضائی اعلام داشت: متهم ردیف دوم(الف-م)نیز به اتهام مشارکت در سه فقره قتل عمدی، مشارکت در تیراندازی منجر به جرح عمدی دو نفر از اعضای خانواده فلاحی ،مشارکت در آدم ربائی همراه با آذار و اذیت ،حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز جنگی جمعا به سه بار قصاص در ملاء عام و ۱۶سال حبس از سوی دادگاه کیفری یک شهرستان جیرفت محکوم شده است.

وی با اعلام اینکه ۶متهم دیگر پرونده به مجازات حبس محکوم شده اند،افزود:رای صادره قابل فرجام خواهی در دیوان عالی محترم کشور است و درصورت قطعیت به مرحله اجرا در خواهد آمد.

 

منبع: اتاق خبر24
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۴۱۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان