//
کدخبر: ۲۱۴۰ //

دستگیری عاملان دستبرد ۴ میلیاردی در مشهد

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی باند حرفه ای سرقت داروهای گران قیمت از یک داروخانه در شهر مشهد شناسایی و دستگیر شدند.

دستگیری عاملان دستبرد 4 میلیاردی در مشهد

به گزارش فرتاک نیوز، سردار بهمن امیری مقدم فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: با دریافت مرجوعه قضائی از سوی مالک یک داروخانه در محدوده حوزه غرب شهر مشهد مبنی بر سرقت های سریالی داروهای گران قیمت موضوع در دستور کار تیمی از پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی اظهارات مالک داروخانه و شواهد موجود به متصدی داروخانه مظنون شدند.

سردار امیری مقدم تصریح کرد: در تحقیقات از متصدی داروخانه مشخص شد که این شخص نقشی در سرقت ها نداشته لیکن با توجه به مستندات جدید کشف شده از محل سرقت به دوست این فرد که در طی چند ماه گذشته به داروخانه رفت و آمدهای مشکوک داشته مظنون شده و با هماهنگی قضائی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی عنوان کرد: متهم در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی شد ولی در مواجهه با مستندات کشف شده به سرقت های سریالی حدود چهار میلیارد ریال داروی گران قیمت از این داروخانه اعتراف کرد و بیان داشت: وی با برقراری روابط دوستانه با متصدی داروخانه اعتماد او را جلب و در ساعات خلوت در غفلت این فرد به داروهای گران قیمت دستبرد و توسط دو مالخر، آنها را در شهر مشهد به فروش رسانده است.

سردار امیری مقدم با اشاره به دستگیری این دو مالخر نیز، خاطر نشان کرد: متهمان پس از تحقیقات تکمیلی با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و بنا به احکام صادره قضائی روانه زندان شدند.

 

منبع: ایران انلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان