//
کدخبر: ۲۱۰ //

دستبرد مسلحانه به آرایشگاه زنانه در اهواز

از دستگیری اعضای باند سارقان مسلح آرایشگاه های زنانه اهواز توسط پلیس آگاهی این استان

دستبرد مسلحانه به آرایشگاه زنانه در اهواز

سرهنگ سید محمد صالحی  جانشین فرمانده انتظامی خوزستان گفت: به دنبال سرقت Stealing از آرایشگاه زنانه ای در اهواز با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستورکار پلیس Police آگاهی خوزستان قرار گرفت.

 وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و پلیسی سارقان را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه سه نفر از اعضای این باند را که یک زن و دو مرد بودند، در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک دستگاه خودرو، یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه فشنگ، یک عدد شوکر، یک عدد اسپری اشک آور، مبلغ ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال وجه نقد و چند عدد گوشی تلفن همراه سرقتی کشف کردند.

صالحی بیان کرد: متهمان دستگیر شده ضمن اعتراف به بزه انتصابی خود پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شدند.

وی عنوان کرد: صنف آرایشگران باید از آیفون تصویری، درهای ایمن و مطمئن استفاده و برای کنترل در ورودی و فضای باز خیاط آرایشگاه از دوربین مداربسته استفاده کنند.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در پایان گفت: پلیس خوزستان با حمایت دستگاه قضایی با هنجارشکنان، مجرمان و متخلفان که به جان، مال و ناموس مردم تعرض کنند با قاطعیت برخورد می کند

 

منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۱۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان