//
کدخبر: ۱۷۹ //

استقبال عجیب از موزه مغز های واقعی انسان در پرو/اسرار مغز را بخوانید

بیمارستان " سانتو نوریبیو" در شهر " لیام " د رپرو نزدیک به 300 سال است که جمجمه برخی از بیماران خود را برای آزمایش جمع آوری می کند و تبدیل به یک موزه شده است .

استقبال عجیب از موزه مغز های واقعی انسان در پرو/اسرار مغز را بخوانید

این تنها موزه در آمریکای لاتین است که بافت مغز انسان را  به این شکل جمع کرده و به معرض نمایش گذاشته است.

تحقیقات انجام شده در این موزه ی هولناک نشان  می دهد  که مغز زنان بیشتراز مغز مردان تکامل یافته است . در این موزه شگفت انگیز علاوه بر 300 مغز 3000 اندام دیگر انسان نیز جمع آوری شده است.

این بیمارستان که به موزه مغز تبدیل شده است سالانه بیش از 20 هزار بازدید کننده دارد. در بدو ورود بازدیدکنندگان موظفند به جمجمه واقعی انسان دست بزنند.

بسیاری از مغز های موزه متعلق به بیمارانی است که از بیماری آلزایمر رنج می بردند.

دکتر " ریواس" از مسئولان این موزه گفت : "مغز زنان کامل تر از مغز مردان است ما با بررسی صدها مغز به  این موضوع پی برده ایم . گاهی اوقات در بخش هایی از مغز انسان کرم هایی دیده می شود که از طریق دست های آلوده گوشت خوک به بدن فرد منتقل شده است ."

 

استقبال عجیب از موزه مغز های واقعی انسان در پرو/اسرار مغز را بخوانید استقبال عجیب از موزه مغز های واقعی انسان در پرو/اسرار مغز را بخوانید استقبال عجیب از موزه مغز های واقعی انسان در پرو/اسرار مغز را بخوانید استقبال عجیب از موزه مغز های واقعی انسان در پرو/اسرار مغز را بخوانید استقبال عجیب از موزه مغز های واقعی انسان در پرو/اسرار مغز را بخوانید استقبال عجیب از موزه مغز های واقعی انسان در پرو/اسرار مغز را بخوانید

 

منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان