//
کدخبر: ۱۶۳۸۹ //

تصادف زنجیره ای هولناک در اتوبان مشهد-نیشابور

تصادف زنجیره‌ای ده‌ها خودرو در اتوبان مشهد - نیشابور با بیش از ۷ مجروح گفته می‌شود بیش از ۶۰ خودرو با یک‌دیگر برخورد کرده‌اند. آمار مجروحان در حال افزایش است.

تصادف زنجیره ای هولناک در اتوبان مشهد-نیشابور

به گزارش فرتاک نیوز، در برخورد زنجیره‌ای دهها خودرو در بزرگراه مشهد- نیشابور، یک کودک جان خود را از دست داد. این تصادف بیش از 59 مصدوم برجای گذاشت. آمار مجروحان این حادثه در حال افزایش است.

پلیس راه استان خراسان رضوی اعلام کرد این تصادف ترافیک بسیار سنگینی را در بزرگراه مشهد - نیشابور بوجود آورده است. فرمانده پلیس راه خراسان رضوی گفت: آمار دقیق خودرو های تصادفی در برخورد زنجیره‌ای ساعتی پیش اتوبان مشهد به نیشابور ۴۱ خودرو می باشد.

مسافران و زائران از مسیرهای جایگزین مشهد، قوچان و سبزوار استفاده کنند.

 معاون امداد و نجات هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: اسکان اضطراری حدود 250 نفر از حادثه دیدگان تصادف زنجیره ای در بزرگراه شهید شوشتری آغاز شد.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۳۸۹ //
ارسال نظر
 
  • امیر

    در بخشهایی از محور نیشابور به مشهد در فص ول بارندگی بعضا مه غلیظی سطح جاده را فرا می گیرد و به اصطلاح چشم ، چشم را نمی بی ند ، سالهای سال است که این محور تصادفات زیادی بخود دیده و قربانی می گیرد
    باعث تعجب است چرا راهنمایی و رانندگی است ان و راهداران منطقه علائم هشدار دهنده در این مسیر برای آگاهی رانندگانی که با سرع ت 110 -120 کیلومتر سرعت به یکباره وارد م ه غلیظی میشوندکه تا شعاع 10 -20 متری خود را به سختی می توانند ببیندد به تعداد کا فی نمی گذارند!؟
    مدیریت بحران میگوی د در مواقع سرازیر شدن مه غلیظ در منطقه ب اید بلافاصله مأموران و راهداران با کنترل جاده از کیلومترها جلوتر و چراغهای قوی ه شدار دهنده و بکار گیری نیروی انسانی پرچ م و چراغ بدست کنار جاده ای ، رانندگان را مجبور به کاستن سرعت و خطر در پیش روی مط لع کنند .
    فیلمی را در فضای مجازی د یدم که دو نفر در وسط گارد ریل جاده دوان دوان به عقب دویده ، با فریاد و بلند کردن دستهای خود رانندگان را متوجه فاجعه انسا نی در چند قدمی خود می کنند در حالیکه ران ندگان به زعم خود اینان را مجنون کنار جاد ه ای قلمداد کرده و به یکباره پس از ورود به مه غلیظ با آهن پاره هایی بنام خودرو آمیخته با خون و پیکر مردم مواجه می شوند و هریک خود نیز قربانی این سهل انگاری راه داران و مأموران جاده ای می شوند و یکی یک ی بر آمار تصادف افزوده می شود !!!؟؟؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان