//
کدخبر: ۱۲۶۰۰ //
با تایید حکم در دیوان عالی کشور صورت گرفت

اعدام دزد ناموس+عکس

حکم اعدام و 50 سال زندان دو پسر شیطان صفت که 15 زن و دختر را به تله شیطانی شان انداخته و آنها را در پراید دودی آزار داده بودند در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و یکی از مجرمان در لیست سیاه اعدام قرار گرفت.

به گزارش فرتاک نیوز،

فرهاد 25 ساله و سعید 21 ساله که از فروردین‌ماه سال 94 نقشه‌های شومشان را با پراید دودی‌رنگ اجرا می‌کردند، 15 زن و دختر جوان را به بهانه مسافرکشی ربودند و پس از ضرب و شتم شدید و شکنجه Torture آنها پول و طلاهای‌شان را دزدیدند.

دو ابلیس در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی Judge حسین اصغرزاده و با حضور دو قاضی مستشار مقابل چشمان اشکبار 14 زن قربانی که لحظه‌های وحشتناکی را تجربه کرده بودند، پای میز محاکمه ایستادند.

در آن جلسه زنان گریان به تشریح آنچه در پراید دودی بر سرشان آمده بود پرداختند و گفتند از سوی دو پسر جوان با قمه و چکش مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفته و سپس کیف و طلاهایشان به سرقت Stealing رفته ‌است. در بین این قربانیان چهار زن حضور داشتند گفتند که فرهاد پس از شکنجه، آنها را در پریاد دودی آزار داده است.

در ان جلسه گفت: قبول دارم زنان و دختران را کتک زدم و با کارد میوه‌خوری آنها را تهدید کردم، اما من قمه‌ای همراه نداشتم و هیچ‌یک از آنها را آزار ندادم. من مواد شیشه مصرف کرده بودم و حال طبیعی نداشتم.

سعید نیز در دفاع از خود منکر آزار یکی از زنان مسافر شد و گفت: من و فرهاد به قصد سرقت زنان و دختران را سوار خودرو کردیم تا پول و طلاهایشان را بدزدیم. من قبول دارم آنها را کتک زده‌ام.

سپس ادامه جلسه غیرعلنی برگزار شد و در پایان هیات قضایی وارد شور شد و فرهاد را به جرم Crime تجاوز Rape به عنف به اعدام، 15سال زندان Prison به جرم مشارکت در آدم‌ربایی و 10 سال زندان به جرم سرقت مقرون به آزار و پرداخت دیه به خاطر صدمات بدنی به شاکیان محکوم کرد، اما سعید از اتهام تجاوز به عنف تبرئه و به جرم رابطه نامشروع به 99 ضربه شلاق Whip محکوم شد. وی همچنین به جرم مشارکت در آدم‌ربایی و سرقت مقرون به آزار به 25 سال زندان و پرداخت دیه به شاکیان محکوم شد.

دیروز این حکم در شعبه 28 دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۶۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان