//
کدخبر: ۱۱۴۸۲۷ //

عملیات نجات نوزاد و سه زن از میان دود و آتش

آتش‌نشانان نوزادی یک ساله و سه زن را که در دود ناشی از آتش‌سوزی گرفتار شده بودند به وسیله دستگاه‌های تنفسی خود به محیط باز انتقال دادند.

عملیات نجات نوزاد و سه زن از میان دود و آتش
به گزارش فرتاک نیوز،

ساعت 16:01 روز گذشته در پی تماس شهروندان آتش‌نشانان ایستگاه 58 به محل حادثه در فرحزاد، خیابان ایثارگران اعزام شدند.

فرمانده ایستگاه 58 درباره جزئیات این حادثه گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد طبقه سوم یک مجتمع مسکونی 11 واحدی طعمه شعله‌های آتش شده، اما در  آن واحد بسته بوده و مالک نیز در محل، حضور ندارد.

حمید کشاورز افزود: آتش‌نشانان بلافاصله پس از بازدید و بررسی محل حادثه با رعایت کامل موارد ایمنی و با استفاده از دستگاه تنفسی به دو گروه تقسیم شدند؛ گروه نخست در پشت‌بام را باز کرده و اقدام به ایجاد تهویه طبیعی و جستجوی محبوسان احتمالی در طبقات کردند.سپس آتش‌نشانان نوزادی یک ساله و سه خانم خانم 27 تا 52 ساله را که در دود ناشی از آتش‌سوزی گرفتار شده بودند به وسیله دستگاه‌های تنفسی خود به محیط باز انتقال دادند.

وی تصریح کرد: گروه دوم با استفاده از ابزار موجود، در واحد مسکونی را باز کردند و با کشیدن لوله‌های آبدهی، آتش را مهار و خاموش کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان با ارائه نکات ایمنی به ساکنان ساختمان و تحویل محل حادثه به عوامل انتظامی مأموریت خود را پایان دادند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۱۴۸۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان