//
کدخبر: ۱۰۱۰۵ //

آدم‌ربایان کودک ٧ ساله را کشتند

هفته گذشته دختربچه ٧ ساله‌ای در یکی از محله‌های مهاجرنشین کرمان ربوده شد و به قتل رسید. همچنین یک دختربچه ٧ ساله دیگر نیز روز جمعه در یک سوپرمارکت در شهر کرمان ربوده که بعد از ٢٠ ساعت توسط ماموران نیروی انتظامی کرمان به خانواده‌اش بازگردانده شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان درباره ربوده شدن دختر هفت ساله‌ای که بعد از ربوده شدن به قتل رسید، گفت: «این کودک در یکی از محله‌های مهاجرنشین کرمان که بیشتر افاغنه در آن زندگی می‌کنند، ربوده شده و به قتل رسیده است.

 

این ماجرا به وسیله کارگاهان و ماموران نیروی انتظامی در حال پیگیری است و به زودی افرادی که در این خصوص دست داشته‌اند، دستگیر و مجازات خواهند شد. پیکر این دختر ۷ ساله که تبعه افغانستان بوده بعد از قتل در یکی از خرابه‌های این محله رها شده اما به هیچ عنوان اعضای بدن او برداشته نشده، بلکه به وسیله حیوانات آسیب دیده است.»

 

سردار رضا بنی‌اسدی درباره شایعه قاچاق اعضای بدن این دختر بچه ٧ ساله که در فضای مجازی منتشر شده بود گفت: «این صحبت عوامانه و شایعه است چون پیوند اعضا نیاز به تخصص و اتاق عمل استریل دارد. در ضمن همه اعضای بدن این کودک در بدنش است.»

 

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمان درباره ربودن دختر بچه ۵ ساله دیگر نیز گفت: «در این پرونده یک افغانستانی و دو ایرانی دستگیر شده‌اند. این افراد با یک خودروی پژو دختر ربوده شده را به اندوهجرد منتقل کرده بودند.»

 

روز جمعه نیز نیروی‌های متخصص نیروی انتظامی با مصاحبه و تحقیق از اطرافیان کودک، سرنخ‌هایی را پیدا کرده و متهمان را به دام انداختند.»

 

سردار رضا بنی‌اسدی با بیان اینکه این دو مورد آدم‌ربایی به هم ارتباطی ندارند، گفت: «در مورد دوم ربایندگان درخواست ۹۳ میلیون تومان پول کرده بودند.»

 

منبع: انتخاب
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۰۱۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان