//
کدخبر: ۷۸۹۱۸ //

العبادی خواستار رفع کامل تحریم مسابقات در ورزشگاه های عراق شد

حیدر العبادی نخست وزیر عراق شامگاه چهارشنبه پس از پایان دیدار دوستانه فوتبال عراق و عربستان در شهر بصره، در بیانیه ای خواستار رفع کامل تحریم مسابقات در ورزشگاه های این کشور شد.

 العبادی خواستار رفع کامل تحریم مسابقات در ورزشگاه های عراق شد
به گزارش فرتاک نیوز،

حیدر العبادی در این بیانیه با تشکر از همه کسانی که در برگزاری موفقیت آمیز بازی دوستانه فوتبال دو تیم عراق و عربستان در شهر بصره سهیم بودند، افزود: برگزاری موفقیت آمیز این رقابت بر وجود امنیت و آرامش و آمادگی ورزشگاه های عراق برای میزبانی رقابت ها تاکید می کند.

تیم ملی عراقی در این بازی دوستانه توانست با نتیجه چهار بر یک تیم ملی عربستان را شکست دهد.

پیش از این نیز سلمان بن ابراهیم آل خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا روز چهارشنبه پیش از آغاز بازی دوستانه تیم های ملی عراق و عربستان در ورزشگاه شهر بصره گفته بود: چیزی که امروز شاهد بودیم قلبمان را به وجد آورده و حال زمان رفع تحریم برگزاری بازی در ورزشگاه های عراق فرارسیده است.

وی اضافه کرد: حضور رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در عراق دستاورد بزرگی برای عراق است و این مراحل به طور قابل توجهی به لغو ممنوعیت بر استادیوم های عراق کمک خواهد کرد.

گفتنی است فیفا سال‌هاست که تحریم برگزاری مسابقات بین المللی در ورزشگاه های عراق را به اجرا گذاشته است.

این سازمان با کاهش سطح این تحریم ها از سال گذشته اجازه داد برگزاری مسابقات دوستانه بین المللی در سه ورزشگاه این کشور در شهرهای بصره ، کربلا و اربیل برگزار شود اما ورزشگاه های بغداد همچنان مشغول این تحریم‌ها است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۷۸۹۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان