//
کدخبر: ۶۰۶۵۱ //

میزان آزار‌های جنسی در پایگاه‌های نظامی آمریکا

پنتاگون برای نخستین بار آماری جامع از آزار و اذیت جنسی در پایگاه‌های نظامی آمریکا منتشر کرد.

میزان آزار‌های جنسی در پایگاه‌های نظامی آمریکا
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش رویترز؛ ارتش آمریکا  برای نخستین بار آماری از آزار‌های جنسی در هر یک از پایگاه‌های نظامی داخلی و خارجی این کشور منتشر کرد.

 

در این گزارش آمده است تعداد آزار و اذیت جنسی نیرو‌های ارتش آمریکا در پایگاه دریایی «نورفولک»، واقع در ایالت ویرجینیا، و پایگاه نظامی آمریکا در کره جنوبی بیشتر از سایر پایگاه‌های نظامی این کشور بوده است.

 

گفته می‌شود آمار‌های ارائه شده واقعی نیست و موارد آزار و اذیت جنسی در ارتش آمریکا بسیار بیشتر از آن است که روز گذشته اعلام شد. پنتاگون معتقد است فقط یک سوم اعضای ارتش، که در سال ۲۰۱۶ مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفته اند، این موضوع را گزارش کردند.

 

در ادامه گزارش ارتش آمریکا آمده است: ۲۱۱ مورد از آزار جنسی در پایگاه‌های نظامی آمریکا در کره جنوبی گزارش شده است، البته این آمار در پایگاه دریایی نورفولک در سال ۲۰۱۶ به بیش از ۲۷۰ مورد رسید. آزار‌های جنسی گزارش شده در پایگاه نورفولک در سال ۲۰۱۵ از ۲۹۱ مورد نیز فراتر رفته بود.

 

آمار‌های آزار جنسی در دیگر پایگاه‌های نظامی آمریکا عبارت است از: ۱۹۹ مورد در پایگاه فورت هود ایالت تگزاس، ۱۸۷ مورد در پایگاه دریایی سان دیگو در ایالت کالیفرنیا، ۱۶۹ مورد در پایگاه کمپ لی جوئن کارولینای شمالی، ۱۵۷ مورد در کمپ پندلتون ایالت کالیفرنیا و ۱۴۶ مورد در فورت براگ کارولینا.

 

پنتاگون در گزارشی جداگانه که اوایل سال میلادی جاری اعلام کرده بود، تعداد کل آزار‌های جنسی در ارتش آمریکا در سال ۲۰۱۶ را ۶۱۷۲ مورد اعلام کرد. این آمار در سال پیش از آن ۶۰۸۲ مورد بود.

 

یک مقایسه سطحی با آمار موارد آزار و اذیت جنسی در سال ۲۰۱۲ که ۳۶۰۴ مورد بود نشان می‌دهد انحطاط اخلاقی در ارتش آمریکا با رشد فزاینده‌ای روبرو شده است.

 

جدیدترین تحقیقات در این مورد نشان می‌دهد ۱۴ هزار و ۹۰۰ نفر از پرسنل ارتش آمریکا طی سال ۲۰۱۶ نوعی از آزار جنسی را تجربه کرده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایران آنلاین
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۶۰۶۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان