//
کدخبر: ۵۸۷۳۳ //

اعلام آمادگی ایران در بازسازی عراق

ایرج مسجدی سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق گفت: همانطور که در جنگ با تروریست و داعش به عراق کمک کردیم در سازندگی و بازسازی این کشور هم نهایت همکاری را خواهیم داشت.

اعلام آمادگی ایران  در بازسازی عراق
به گزارش فرتاک نیوز،

به شهر کوت عراق٬ مسجدی روز شنبه در کنفرانس مطبوعاتی که به مناسبت افتتاح درمانگاه صحرایی ایران در شهر کوت برگزار شد ، افزود: خوشحال هستیم که این درمانگاه به طور مجانی انواع خدمات مختلف بیمارستانی را به مردم منطقه کوت و زائران ارائه می کند.

 

وی همکاری های ایران و عراق در بخش های مختلف اقتصادی دفاعی و فرهنگی را خوب ارزیابی کرد و افزود: این همکاری ها گسترش خواهند یافت.

 

سفیر کشورمان در عراق با بیان اینکه ما قدردان میهمان نوازی مردم شهر کوت و کشور عراق از زائران ایرانی هستیم٬ افزود: پیش بینی می شود تعداد زائران برای حضور در گردهمایی اربعین امسال به 3 میلیون نفر برسد.

 

مسجدی تصریح کرد: ما به مقررات عراق احترام خواهیم گذاشت و با ترتیباتی که اتخاذ شده هیچ کس بدون روادید نمی تواند وارد این کشور شود و تاکنون نیز هیچ ورود غیرقانونی نداشته ایم.

 

سفیر کشورمان در بغداد گفت : در بازدیدی که همراه «قاسم الأعرجی» وزیر کشور عراق امروز از مرز مهران و زرباطیه داشتیم همه عوامل مرزی از روند کار بسیار راضی بودند .

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۸۷۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان