//
کدخبر: ۵۶۳۶۲ //

تنش بین تیلرسون و ترامپ

رسانه آمریکایی در گزارشی به تنش‌ها بین رئیس‌جمهور و وزیر خارجه این کشور پرداخته و یک مقام کاخ سفید در این باره گفته که آینده رکس تیلرسون بیش از پیش مبهم است.

تنش بین تیلرسون و ترامپ
به گزارش فرتاک نیوز،

در ادامه گمانه‌زنی‌های رسانه‌های آمریکایی درباره تنش‌ها بین دونالد ترامپ و رکس تیلرسون، یک رسانه از وضع خطرناک و متزلزل وزیر خارجه این کشور خبر داده است.

 

به دنبال انتشار خبری مبنی بر «کم عقل» خواندن رئیس‌جمهور آمریکا توسط وزیر خارجه این کشور در رسانه‌های این کشور، گمانه‌زنی‌ها درباره تنش‌های دونالد ترامپ با تیلرسون ادامه دارد.

 

هرچند تیلرسون ضمن رد این خبر، بر روابط خوب خود با رئیس‌جمهور آمریکا تاکید کرده است، اما گمانه‌زنی‌ها درباره روابط متشنج دو طرف ادامه دارد.

 

سی‌ان‌ان در این باره به نقل از یک منبع کاخ سفید گزارش داده که آینده تیلرسون مبهم و او در وضعیتی خطرناک و متزلزل قرار دارد.

 

این منبع که نام و هویتش منتشر نشده، به این رسانه گفت: آنچه می‌توانم بگویم آن است که (تیلرسون) همچنان روی یک یخ نازک راه می‌رود(وضعیت تیلرسون متزلزل و خطرناک است) و سوال آن است که چه زمانی این یخ می‌شکند».

 

سی‌ان‌ان در ادامه گزارش خود از تنفر رئیس‌جمهور و وزیر خارجه آمریکا از یکدیگر خبر داده است.

 

در گزارش آمده است: «منابع ارشد جمهوریخواه می‌گویند که در پشت صحنه، ترامپ و تیلرسون به شدت از هم تنفر دارند یه ویژه بعد از آن ماجرای کم عقل خواندن(ترامپ) اما (در محافل عمومی) هر دوی آنها می‌گویند که روابط خوبی دارند».

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۶۳۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان