//
کدخبر: ۵۲۹۴۱ //

اعتراضات ضد حزب افراطی آلمان در برلین برگزار شد

بعد از اعلام اولین نتایج انتخابات پارلمانی آلمان که نشان از پیروزی چشمگیر حزب افراطی این کشور داشت اعتراضات ضد این حزب در برلین برگزار شد.

اعتراضات ضد حزب افراطی آلمان در برلین برگزار شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از روزنامه "برلینر سایتونگ"، بعد از اعلام اولین پیش بینی ها درباره نوزدهمین انتخابات پارلمانی آلمان که حزب افراطی جایگزینی برای آلمان در آن پیروزی چشمگیری را بدست آورده و با کسب بیش از 13 درصد آراء توانست برای اولین بار در نیم قرن گذشته به پارلمان راه یابد جمعی از مخالفان این حزب در برلین اعتراض کردند.

 

صدها معترض عصر امروز در برلین و در برابر پارتی انتخاباتی حزب افراطی آلمان به مناسبت پیروزی بزرگ این حزب اعتراض کردند. حدود 300 نفر در برابر ساختمانی که حزب افراطی آلمان به مناسبت ورود خود به پارلمان در آن جشن گرفته بود جمع شده و علیه این حزب شعار دادند. بسیاری از معترضان سوت می زدند و با ابزار مختلف سر و صدا کرده و شعارهایی ماند گم شوید را سر می دادند.

 

معترضان پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود نژادپرستی هیچ آلترناتیوی نیست. برخی از سیاستمداران و مقامات حزب افراطی آلمان هم از بالکن های ساختمان از معترضان فیلم می گرفتند. پلیس با نیروهای زیادی در عملیات حاضر بود.

 

بسیاری کارشناسان از نتیجه نوزدهمین انتخابات پارلمانی آلمان برای حزب افراطی به عنوان یک زلزله سیاسی یاد می کنند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۹۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان