//
کدخبر: ۵۲۴۸۲ //

نیکی هیلی:تهدید ترامپ به نابودی کره شمالی یک سخن صادقانه بود

سفیر ترامپ در سازمان ملل در مورد تهدید او به نابود کردن کره شمالی در نطق مجمع عمومی گفت که دولت متبوع او در مقابل رویکرد های عاری از مسئولیت کره شمالی احساس مسئولیت می کند و به همین دلیل به نظر او ترامپ از سر صداقت این تهدید ها را به زبان آورده است.

 نیکی هیلی:تهدید ترامپ به نابودی کره شمالی یک سخن صادقانه بود
به گزارش فرتاک نیوز،

نیکی هیلی نماینده ترامپ در سازمان ملل در یک گفت وگوی تلویزیونی با شبکه خبری ا بی سی سخنان تهدید آمیز او علیه کره شمالی را سخنانی صادقانه خواند.

 

جرج استفانوپولیس مجری این شکبه تلویزیونی با ذکر انتقادات سران بسیاری از کشور های جهان به سخنان ترامپ و اشاره به سخنان فدریکا موگرینی رییس دیپلماسی اتحادیه اروپا که سخن گفتن از نابودی یک کشور دیگر از پشت یک تریبون جهانی را بی سابقه و نادرست خوانده بود نظر هیلی را پرسید و او در پاسخ گفت که ترامپ آنچه را که صادقانه به نظرش می رسیده به زبان آورده است .

 

هیلی ادامه داد که درست است که کشور های دیگر مایل به سخن گفتن در این باره و یا شنیدن اینگونه سخنان نیستند اما به نظر او واقعیت این است که این رهبر کره شمالی است که با اقداماتی نظیر آزمایش های موشکی،هسته ای و یا سخنانی نظیر این که آمریکا را به خاکستر تبدیل خواهد کرد دست به تهدید زده است.

 

نماینده ترامپ در ادامه گفت منظور رییس جمهوری متبوع او از این سخنان این است که ما در مقابل بی مسئولیت های کره شمالی باید احساس مسئولیت بکنیم و مدعی شد که آمریکا تاکنون همه مسیر های دیپلماتیک را برای حل بحران کره شمالی طی کرده و باز هم خواهد کرد اما آنچه ترامپ گفته است حرف صادقانه ای است که حکایت از یک واقعیت می کند.

 

استفانوپولیس در نهایت با اشاره به سخنان ترامپ که گفته بود تنها راه حل این بحران ترک برنامه های هسته ای و موشکی از طرف کره شمالی است از هیلی پرسید که آیا این نظر قطعی دولت آمریکا است و هیلی با پاسخ مثبت به این سوال و این ادعا که کره شمالی نمی تواند یک دولت هسته ای مسئول باشد تنها راه حل بحران کره شمالی را کنار گذاشتن کامل برنامه های هسته ای و موشکی این کشور دانست.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۵۲۴۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان