//
کدخبر: ۴۷۵۲۶ //

گنج قارون در کشور مصر کشف شد! +عکس

یک شهروند مصری از استان المنوفیه، گنج قارون را پیدا کرد.

گنج قارون در کشور مصر کشف شد! +عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد، کاشف گنج قارون، مساحت منطقۀ کشف شده را بیش از چهار هکتار اعلام و تاکید کرد که تمام این مساحت، آکنده از طلا و جواهر و آثار فرعونی است و این ثروت، برای خرید یک کشور کامل کفایت می کند.

 

وی با بیان این که این گنج را در پی کشف شکافی در زمین، پیدا کرد؛ از دولت خواست این گنج را استخراج کند.

 

کاشف گنج قارون در ازای این گنج، 10 درصد از آن به اضافۀ 16 میلیون جنیه مصری و همچنین مدال افتخار نیل را از دولت مصر خواستار شد.

 

وی که نامش را اعلام نکرده است، تاکید کرد حاضر است در صورت اثبات نشدنِ ادعایش، 16 میلیون جنیه، غرامت به دولت بپردازد و بقیۀ عمر خود را در زندان به سر ببرد.

 

 

منبع: شریان نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۷۵۲۶ //
ارسال نظر
 
  • علی

    واقعا این همه گنج یکجا خیلی عجیب است شای د چون سروصدایی نشده کسی هنوز باور نمی کن د یک قدری از این سکه ها که جلویش ریخته ر ا بدهد به فقرا ی عالم همه سیر می شوند مخ صوصا یمنی های فقیر برای چند مثقال از این ها که چه انسانهایی ناحق کشته میشوند. واخ بارش را میشنویم این صحنه هایی که از اینه مه طلا وجواهرات عتیقه که نشان داده عجیب ترین خبری است که تا بحال دیده یا شنیده ش ده حتی از اهرام هم عجیب تر است واگر دولت مصر به اینها دسترسی پیدا نماید ثروتمندت رین کشور دنیا می شود میراثی که اجدادشان برایشان گذاردند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان