//
کدخبر: ۴۴۳۱۷۴ //

وحشت زیاد اسرائیل از طوفان الاقصی

در اقدامی که نشانگر هراس بی پایان اسرائیل از عملیات هفتم اکتبر مقاومت فلسطین (طوفان الاقصی) است، اسرائیلی ها تحرکاتی را برای جلوگیری از تکرار آن با ایجاد خندق در مرز با سوریه انجام داده‌اند.

وحشت زیاد اسرائیل از طوفان الاقصی
به گزارش فرتاک نیوز،

پایگاه لبنانی العهد در مطلبی با اشاره به تداوم هراسی که عملیات طوفان الاقصی در دل و جان صهیونیست‌ها انداخته، از تحرکات صهیونیست ها برای ایجاد خندق (کانال) در مرز فلسطین اشغالی با سوریه خبر داد.

این رسانه نوشت: رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که ارتش اشغالگر در حال حفر کانال برای ایجاد مانع در مرز جولان اشغالی با سوریه می باشد.

اقتصادنیوز : گردان های القسام شاخه نظامی حماس سه‌شنبه شب گزارشی از عملیات مختلف نیروهای خود را منتشر و اعلام کرد که در جریان عملیات متهورانه نیروهای ما خسارت های سنگینی به اسرائیل وارد شد.

رسانه های رژیم صهیونیستی مدعی شدند که طرح مذکور مانع از رخنه (از سوریه) به داخل اراضی اشغالی خواهد شد.

این منابع صهیونیست از حفر کانال در مناطق وسیعی از مرز (میان سوریه و جولان اشغالی) با استفاده از ماشین آلات به عمق و عرضی که اجازه عبور خودروها را ندهد، خبر دادند.

رسانه های رژیم صهیونیستی به نقل از یک فرمانده واحد مهندسی رزمی این رژیم گزارش دادند: ما به راهکارهای قرون وسطی باز می‌گردیم. فنون جنگی در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ماه/ عملیات طوفان الاقصی) تغییری نکرد و خودروها به راحتی از غزه وارد شدند؛ اگر خندق و کانالی در آنجا بود این حادثه رخ نمی‌داد. هدف ممانعت از رسیدن خودروهاست و حفر کانال مانع از آن خواهد شد.

این فرمانده بیان کرد: تهدیدات پابرجاست و سناریوها مشابه است. نیروهای وابسته به ایران و حزب الله به دنبال حمله به اسرائیل هستند. علاوه بر آن ارتش سوریه هم پس از جنگ با داعش و جبهه النصره توان خود را بازیابی کرده است.

این مقام نظامی صهیونیست گفت: نیروهای مهندسی رزمی اسراییل در حال حفر کانال در مناطقی هستند که امکان عبور وجود دارد و نیروهای پیاده امنیت تجهیزات را تامین می کنند.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای را با نام «طوفان الاقصی» از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز و ضربات سهمگینی به صهیونیست ها وارد نمودند؛ رژیم صهیونیستی برای جبران شکست نظامی و اطلاعاتی خود در عملیات طوفان الاقصی به جای این که با مقاومت غزه درگیر شود، از همان روز اقدام به بمباران مناطق مسکونی و مراکز درمانی و فرهنگی نوار غزه کرد که در اثر آن تاکنون بیش از ۲۵ هزار فلسطینی شهید و نزدیک به ۶۴ هزار نفر دیگر هم زخمی شده اند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۳۱۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان