//
کدخبر: ۴۳۸۵۹۱ //

نتانیاهو اخراج می شود؟

در ادامه اعتراضات به نتانیاهو در اسرائیل، یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی خواستار اخراج بنیامین نتانیاهو از نخست وزیری این رژیم شد.

نتانیاهو اخراج می شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

همچنان که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی به دنبال سوءاستفاده از جنگ علیه نوار غزه برای باقی‌ماندن در قدرت و فرار از ماه‌ها اعتراضات خیابانی علیه خود است،  «میراو کوهن»، نماینده حزب اپوزیسیون «یش عتید» در پارلمان این رژیم، خواستار اخراج نتانیاهو از نخست وزیری شده و او را «وبال گردن» این رژیم خواند.

به نوشته خبرگزاری «آناتولی» این نماینده صهیونیست گفت: «گفتن این حرف برای من در ضمن جنگ دردناک است اما به نظر می‌رسد گزینه دیگری وجود ندارد.»

او در پیامی ویدیویی که در شبکه اجتماعی «ایکس» منتشر کرد نوشت: «وقتی نخست وزیر شکست می خورد و شکستش ادامه پیدا می‌کند، این ثابت می‌کند او صلاحیت سمتش را نداشته و فردی غلط در جایگاهی غلط در زمانی غلط است. باید فورا او برکنار شود.»

این نماینده ادامه داد: «مردم بریتانیا این درس را زمانی به ما دادند که نویل چمبرلین، نخست وزیرشان را در 10 مه 1940، بعد از گذشت حدود 9 ماه از شروع جنگ جهانی دوم برکنار کردند.»

اخیرا نتایج یک نظرسنجی شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نشان ‌داد، اگر هم‌اکنون انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی برگزار شود، کرسی‌های حزب نتانیاهو در پارلمان این رژیم (کنست) به ۱۸ کرسی کاهش می‌یابد.

میراو کوهن گفت: «نتانیاهو یک سرافکندگی است. نتانیاهو در جایگاه نخست وزیری تبدیل به وبال گردن دولت و جامعه شده است.»

چهار روز پیش «یائیر لاپید» نخست‌وزیر سابق و رئیس فعلی جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با روزنامه «یدیعوت آحارونوت» در این باره تاکید کرد: نتانیاهو دیگر نمی‌تواند در سمت نخست‌وزیری باقی بماند و ممکن است در شرایط جنگ انتخابات برگزار شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۸۵۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان