//
کدخبر: ۴۲۸۱۴۳ //

تبادل آتش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی

منابع خبری ظهر امروز (چهارشنبه) از حمله مجدد از خاک لبنان به سرزمین‌های اشغالی و حمله ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مرزی با این کشور خبر دادند.

تبادل آتش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی

خبرنگار شبکه المیادین در این باره اعلام کرد که مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در حد فاصل شهرک‌های مرزی «علما الشعب» و «الضهیره» هدف حمله قرار گرفتند.

وی همچنین از حمله توپخانه‌ای متقابل ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در حومه این دو شهرک خبر داد.

این تبادل آتش در مرز لبنان و فلسطین اشغالی درحالی انجام شده است که حزب‌الله لبنان صبح امروز اعلام کرد، بامداد چهارشنبه گروهی از اعضای مقاومت لبنان یک دستگاه تانک رژیم صهیونیستی را در نقطه مرزی راهب مقابل شهر عیتا الشعب هدف قرار دادند.

رسانه‌های عبری نیز گزارش دادند، چهار سرباز ارتش اشغالگر در نتیجه شلیک موشک ضد تانک حزب‌الله لبنان در مرز با لبنان زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در واکنش به شلیک گلوله ضد تانک از لبنان، اطراف شهر عیتا الشعب را بمباران کرد.

همزمان با عملیات طوفان الاقصی مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، مرزهای لبنان و سرزمین‌های اشغالی نیز طی روزهای اخیر شاهد تبادل آتش میان ارتش رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان بوده است.

رسانه‌های عبری در این باره گزارش داده‌اند که از زمان آغاز نبرد طوفان الاقصی و شلیک موشک از جنوب لبنان چند افسر و نظامی صهیونیست کشته شدند و نیروهای اشغالگر مجبور به تخلیه هزاران شهرک‌نشین از شمال فلسطین اشغالی شدند.

تعدادی از شهرک نشینان نیز به صورت خودخواسته شهرک‌ها را ترک کردند و بیشتر شهرک‌های شمال در حال حاضر خالی شده و فقط سربازان دشمن در آنجا مستقر هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۱۴۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان