//
کدخبر: ۴۲۰۶۸ //

نماینده ونزوئلا در سازمان ملل با دولت مادورو قطع همکاری کرد

یک دیپلمات ارشد ونزوئلایی در سازمان ملل در نیویورک رابطه خود با دولت کاراکاس را قطع کرده و حاضر به ادامه همکاری نیست.

نماینده ونزوئلا در سازمان ملل با دولت مادورو قطع همکاری کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از رویترز، در حالی که اعتراضات خونین در سراسر شهرهای ونزوئلا همچنان ادامه دارد و تاکنون حدود 100 نفر جان خود را از دست داده اند، ایسایاس مدینا دیپلمات ارشد ونزوئلا در سازمان ملل با انتشار یک فیلم ویدئویی تاکید کرده است که در اعتراض به بدرفتاری نیروهای دولتی ونزوئلا در سرکوب اعتراضات ضد دولتی، همکاری خود با کاراکاس را قطع کرده است.

وی در سخنانی تاکید کرد: دوست دارم از این دولت درخواست کنم که به کشتار و نقض حقوق بشر پایان دهد، در مواضع خود بازنگری نماید و به اهمیت کشور فکر کند.

این دیپلمات ارشد ونزوئلایی افزود: دولت می تواند هر کاری که دوست دارد انجام دهد، ولی این را بداند که کاری که انجام می دهم کار درستی است و مسئولیت کامل آن را بر عهده می گیرم.

رافائل رامیرز دیگر نماینده ونزوئلا در سازمان ملل نیز در واکنش به این اقدام مدینا تاکید کرد: او غیرصادقانه رفتار کرده و از سمتش برکنار شده است. او دیگر نماینده ما نیست.رفتار وی غیر صادقانه بوده است.

در حالی که نیکولاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا قصد دارد انتخابات 30 جولای را با هدف تشکیل محلس موسسان و بازنگری در قانون اساسی برگزار کند، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا هشدار داد که اگر مادورو به دنبال اجرای این طرح باشد، ایالات متحده اقدامات اقتصادی قاطعی را اتخاذ خواهد کرد.

 

منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان