//
کدخبر: ۱۷۸۳۹۷ //

ارتش ۲ کیلومتر دیوار بتنی و ۳۵ تن اقلام امدادی به مناطق سیل زده ارسال کرد

۲ کیلومتر دیوار بتنی بهمراه چند مجموعه سرویس بهداشتی و آشپزخانه سیار نیز توسط یگان‌های ترابری هوایی و زمینی ارتش به مناطق سیل زده خوزستان و لرستان ارسال شد.

 ارتش ۲ کیلومتر دیوار بتنی و ۳۵ تن اقلام امدادی به مناطق سیل زده ارسال کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

 امیر اسماعیل لشکری، فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران نهاجا، درباره اقدامات این پایگاه در امدادرسانی به سیل زدگان کشور گفت: با توجه به اینکه استان فارس به عنوان استان معین خوزستان در بحث امداد، نجات و حوادث تعیین شده برای سرعت بخشیدن به امداد‌رسانی آسیب‌دیدگان سیل خوزستان، 35 تن انواع اقلام امدادی توسط پایگاه هوایی شهید دوران شیراز، بارگیری و به خوزستان ارسال شد.

وی افزود: برابر ابلاغیه‌های ستاد کل آجا به این مجموعه از نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و طی هماهنگی‌های صورت گرفته با استاندار و رئیس محترم هلال احمر استان فارس، پس از ارسال موفقیت آمیز و سریع دستگاه لایروب از خوزستان به گرگان در فاز بعدی، 35 تن انواع اقلام امدادی شامل 1500 تخته پتو، 1000 بسته غذایی و بهداشتی، 500 دستگاه چادر توسط دو فروند هواپیمای ترابری سنگین ایلوشین و C-130 به مناطق سیل زده ارسال شد.

 همچنین 2 کیلومتر دیوار بتنی به همراه چند مجموعه سرویس بهداشتی و آشپزخانه سیار نیز توسط یگان‌های ترابری هوایی و زمینی ارتش به مناطق سیل زده خوزستان و لرستان ارسال شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۷۸۳۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان