//
کدخبر: ۱۳۷۷۴۱ //

تکرار لفاظی های ضد ایرانی نتانیاهو در دیدار با مقام آمریکایی

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با «استیون منوچین» وزیر خزانه داری آمریکا ، باردیگر ادعاهای کهنه و تکراری خود علیه ایران و برجام را مطرح کرد.

 تکرار لفاظی های ضد ایرانی نتانیاهو در دیدار با مقام آمریکایی
به گزارش فرتاک نیوز،

تارنمای روزنامه صهیونیستی جروزالم پست روز یکشنبه نوشت: نتانیاهو در این دیدار درباره موضوع وجود یک انبار هسته ای و تلاش های ایران برای نفوذ در خاورمیانه با مقام آمریکایی بحث و تبادل نظر کرده است .

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که بارها خوشحالی خود را در هر محفلی از خروج آمریکا از توافق هسته ای با ایران ابراز می کند ؛ این بار نیز به رئیس جمهوری آمریکا برای 'خروج شجاعانه از برجام' تبریک گفت.

نتانیاهو با اشاره به توافق هسته ای ایران مدعی شد ؛ این توافقنامه به جای مسدود کردن راه ایران برای رسیدن به بمب هسته ای، مسیر آنها را برای رسیدن به انبار هسته ای هموار کرد.

وی همچنین مدعی شد که پول های دریافتی بر اثر توافق برجام ؛ موجب افزایش قدرت ایران در منطقه شده است .

پس از خروج آمریکا از برجام و اعمال دوباره تحریم ها علیه ایران در 18 اردیبهشت سال جاری، اروپایی ها نسبت به این اقدام به شدت انتقاد کردند و در پی آن تلاش هایی را برای حفظ ایران در برجام انجام دادند. اما نتانیاهو در این مسیر به همان اندازه سعی کرد با سفر به کشورهای اروپایی در این مسیر سنگ اندازی کند.

طرفین توافق هسته ای ؛ از جمله روسیه و چین و مخصوصا اروپایی ها تلاش های گسترده ای را برای دور زدن تحریم های آمریکا انجام داده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۳۷۷۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان