//
کدخبر: ۱۲۱۶۰۴ //

ترامپ به شدت از رسانه های اجتماعی انتقاد کرد

دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا روز جمعه با انتقاد بدون ارایه دلیل و مدارک از شبکه های اجتماعی، گفته است که این رسانه ها در اقدامی سانسورگرایانه، صدای میلیون ها نفر را خاموش کرده اند.

 ترامپ به شدت از رسانه های اجتماعی انتقاد کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل ازخبرگزاری رویترز از واشنگتن؛ هر چند ترامپ به نام هیچ شرکت رسانه ای اشاره نکرده است، اما فیسبوک، توئیتر و آلفابت روز سه شنبه صدها حساب مرتبط با ایرانیان و روس ها را به بهانه تلاش برای نفوذ در انتخابات آتی آمریکا بستند.

ترامپ در این پیام توئیتری نوشت: غول های رسانه های اجتماعی، میلیون ها نفر را ساکت می کنند، اما حتی اگر ما مجبور به گوش دادن به اخبار نادرست (رسانه هایی) مانند سی ان ان هم بشویم که میزان محبوبیتشان به شدت افت کرده است، نمی توانند چنین کاری بکنند و مردم باید بدون سانسور تشخیص دهند که چه خبری واقعی است و کدام درست نیست.

این اظهارات ترامپ در حالی منتشر می شود که صنعت رسانه های اجتماعی با نظارت و تحقیقات فزاینده کنگره آمریکا برای جلوگیری از تبلیغات خارجی روبروست.

ترامپ جمهوریخواه که در هفته های اخیر در باره اقدامات شرکت های (رسانه های اجتماعی) ابراز نگرانی کرده، روز دوشنبه به رویترز گفت که ساکت کردن صداها در شرکت های رسانه های اجتماعی مانند توئیتر و فیسبوک برای این شبکه ها بسیار خطرناک است.

سازمان های اطلاعاتی ایالات متحده به این نتیجه رسیده اند که روسیه با نفوذ به شبکه های رایانه ای و دیگر اقدامات شامل کاربرد شبکه های اجتماعی، برای تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا تلاش می کرده است.

ترامپ چند روز پیش نیز با طرح این ادعای بدون مدرک که شرکت های ناشناس به صورت کامل علیه هواداران جمهوریخواهان و محافظه کاران، تبعیض اعمال می کنند، از شبکه های اجتماعی انتقاد کرد.

نمایندگان توئیتر و فیسبوک هنوز در باره این پیام ترامپ اظهارنظری نکرده اند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۲۱۶۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان