//
کدخبر: ۴۵۳۱۹۸ //
شهردارسرابله خبرداد:

آمادگی شهرداری سرابله برای برگزاری نماز عید فطر

شهردارسرابله با اشاره به تعامل با ستاد برگزاری نماز عید فطر گفت: نماز عید فطر در مسجد جامع شهر سرابله برگزار و تمهیدات ایمنی، حمل‌ونقل، خدمت‌رسانی و پذیرایی از نمازگزاران انجام خواهد شد.

آمادگی شهرداری سرابله برای برگزاری نماز عید فطر

روح الله پریزاده درحاشیه جلسه هماهنگی برگزاری نمازعید فطر درشهرسرابله در گفت‌وگو با خبرنگارفرتاک نیوز، با تبریک فرا رسیدن عید فطر اظهار کرد: عید فطر پاداش یک ماه بندگی و پالایش درون و زمان بازگشت به فطرت الهی بوده که علاوه بر فلسفه معنوی وحدت و همدلی در برابر خداوند پیام‌های بزرگ و ارزنده‌ای را همچون بخشش، گذشت، تواضع، دعا، راز و نیاز و در نهایت نشاندن لبخند بر لب نیازمندان جامعه با پرداخت زکات فطریه به‌همراه دارد.

وی افزود: شهرداری سرابله همچون سال‌های گذشته در تلاش بوده با همکاری نهادهای ذی‌ربط برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر نماز عید فطر و رفاه حال نمازگزاران تمهیدات لازم را اتخاذ و به مرحله اجرا برساند.

شهردار مرکزشهرستان چرداول تصریح کرد: اکران طرح‌های فرهنگی و تبلیغات محیطی با محوریت عید سعید فطر، محیط آرایی محدوده مسجد جامع شهر، شستشوی معابر، نظافت معابر، پاکسازی مسیرها با تأمین نیروهای کارگری و ماشین آلات مورد نیاز در قبل، حین و پس از مراسم از جمله اقدامات معاونت خدمات شهری شهرداری سرابله در این روز به‌شمار می‌آید.

پریزاده  ادامه داد: استقرار تیم‌های اجرایی معبربان برای رفع سد معبرهای احتمالی، استقرار مخازن و خودروهای ویژه پسماند خشک، حضور اکیپ های جمع آوری پسماند خشک و نیروهای خدمات رسانی در پیرامون برپایی مراسم نماز عید از دیگر اقدامات پیش بینی شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۵۳۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان