//
کدخبر: ۴۴۹۳۲۸ //

پرداخت ۸۱ هزار و ۵۰۰میلیارد ریال تسهیلات بانک صنعت و معدن به متقاضیان ایلامی

مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور، از تامین مالی ۵۹ طرح با تسهیلات ۸۱ هزار و ۵۰۰میلیارد ریال به طرح‌های صنعتی استان ایلام خبر داد.

پرداخت ۸۱ هزار و ۵۰۰میلیارد ریال تسهیلات بانک صنعت و معدن به متقاضیان ایلامی

به گزارش فرتاک نیوز؛ علی خرسندیان در حاشیه افتتاح ساختمان بانک صنعت و معدن استان ایلام گفت: از این تعداد طرح افتتاحی در استان ایلام ۲۲ مورد با تسهیلات هزار و ۸۵۷ میلیارد ریالی و تسهیلات ارزی ۲۵۳ میلیون یورویی با اشتغالزایی ۱۵۹۷ نفر به صورت مستقیم به بهره برداری رسیده اند.

وی افزود: تعداد پنج طرح نیز با تسهیلات هزار و ۳۵۶ میلیارد ریال و ۱۰میلیون یورو با اشتغالزایی برای ۴۳۹ نفر به صورت مستقیم نیز در این استان در حال اجرا است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن بیان کرد: همچنین ۳۲ طرح تولیدی در ایلام نیز هزار و ۸۱۹ میلیارد ریال تسهیلات سرمایه در گردش از این بانک دریافت نموده اند.

خرسندیان با اشاره به حمایت ویژه بانک صنعت و معدن از طرح‌های دانش بنیان تاکید کرد: مبلغ پنج میلیارد ریال به شرکت‌های دانش بنیان استان پرداخت شده و اعطای تسهیلات بیشتر به دانش بنیان‌های استان در اولویت ما است.

وی ادامه داد: از محل منابع تبصره ۱۸ نیز ۲ هزار و ۷۴۶ میلیارد ریال به طرح‌های تولیدی پرداخت و ۲ هزار و۸۹۰ میلیارد ریال نیز به هفت طرح مصوب ریاست جمهوری تسهیلات پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن با تاکید بر لزوم اهتمام بیشتر بر وصول مطالبات در ماه‌های پایانی سال بیان داشت: مانده مطالبات استان ایلام ۹۹ هزار و ۴۷۱ میلیارد ریال است که ضرورت دارد با عارضه یابی طرح‌ها و مذاکره با مشتریان بدهکار نسبت به وصول مطالبات بانک اقدام عاجل صورت پذیرد.

خرسندیان تصریح کرد: تامین مالی واحد‌های تولیدی از طریق ضمانت اوراق بدهی و دیگر روش‌های نوین تامین مالی سبب می‌شود ضمن حفظ منابع بانک، منافع مشتریان نیز تامین شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۴۹۳۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان