//
کدخبر: ۴۳۹۲۷۶ //

عملیات اجرایی بیش از۱۴ هزارواحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام

استاندار ایلام گفت:عملیات اجرایی ۱۴ هزار و ۶۲۳ واحد نهضت ملی مسکن در دست اجرا است.

عملیات اجرایی بیش از۱۴ هزارواحد نهضت ملی مسکن در استان ایلام

به گزارش فرتاک نیوز، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام ظه امروز دوشنبه در جلسه شورای تأمین مسکن استان در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام که به صورت وبینار با حضور فرمانداران سراسر شهرستان‌های استان برگزار شد، گفت: سهمیه چهار ساله استان ایلام در طرح نهضت ملی مسکن ۳۲ هزار و ۶۰۱ واحد است که تاکنون عملیات اجرایی ۱۴ هزار و ۶۲۳ واحد آغاز شده است.

وی اظهار کرد: سهمیه مسکن خودمالک تاکنون ۴ هزار و ۱۹۱ پرونده بوده که ۲ هزار و ۲۹۷ واحد از این تعداد نیازمند تسهیلات است و باید هر چه سریع‌تر نسبت به واگذاری این تسهیلات اقدام شود.

بهرام‌نیا با قدردانی از عملکرد بانک‌های عامل استان در همراهی و پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن و مدیرکل راه و شهرسازی استان افزود: در این جلسه به صورت رندوم و توسط خبرنگاران، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن صحت‌سنجی شد که نتیجه این پیگیری‌ها نشان داد بانک‌ها پای کار آمدند.

استاندار ایلام در عین حال گفت: البته بنا بر تأکید ریاست محترم جمهور برای تعیین تکلیف و عدم همراهی برخی بانک‌ها با اجرای طرح نهضت ملی مسکن، بانک‌هایی که همراهی لازم را در این رابطه نداشته باشند، ضمن معرفی به مرکز، جریمه خواهند شد.

وی در ادامه به شرکت آب و فاضلاب استان مأموریت داد تا ظرف سه ماه نسبت به اجرای شبکه‌گذاری و خط انتقال آب در دو شهرستان دهلران و مهران اقدام کند.

بهرام‌نیا با تأکید بر نظارت مستمر بر روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن اضافه کرد: پلاک‌گذاری، خیابان‌بندی و نامگذاری، همزمان با ساخت و ساز نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان بیان کرد: در مجموع روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در استان بهتر شده و امیدواریم این رویه استمرار یابد تا این تعداد واحد مسکونی در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان نیز روند خوبی پیش گرفته است و در رتبه بندی کشوری استان ایلام یک پله ارتقاء پیدا کرد که نشان از تلاش و اهتمام جدی برای به سرانجام رساندن این طرح دارد.

به گفته استاندار ایلام، آهنگ خوبی در حوزه نهضت ملی مسکن در استان شروع شده تا برابر جدول زمانبندی، سهمیه ۴ ساله استان محقق شود، لازمه این مهم همراهی همه دستگاه‌ها است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۹۲۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان