//
کدخبر: ۴۳۲۵۰۶ //

جاده جدید شله کش به سرابله؛ کاهش ۴۰ کیلومتری از مسیر حمیل

فرماندار چرداول گفت : درصورت همکارای وموافقت معارضین، مسیر جاده شله کش به سرابله از مسیر جاده حمیل این مسیر ۷۰ کلیومتری به مرکزشهرستان چرداول به ۳۰ کیلومتر کاهش پیدا می کند.

جاده جدید شله کش به سرابله؛ کاهش 40 کیلومتری از مسیر حمیل
به گزارش فرتاک نیوز،

در نشستی که با حضور فرماندار چرداول، مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان و جمعی از مردم روستای دواردرمیان و‌شله کش مشکلات و رفع معارضین مسیر جدید شله کش به سمت تنگ قیر مورد بررسی قرار گرفت.

علی محمدی فرماندار چرداول در این نشست گفت: باتوجه به اینکه قسمتی از این مسیر از محدوده روستای دواردرمیان بخش حمیل میگذرد لازم هست مردم شریف این روستا با عوامل راهسازی همکاری نمایند.
وی افزود: در صورت به بهره برداری رسیدن جاده جدید روستای شله کش بسیاری از مشکلات روستاهای شله کش،کورگ،میانقلعه وپلکانه رفع میشود.
فرماندار چرداول تصریح کرد:روستای شله کش تا مرکز شهرستان فاصله ای ۷۰ کیلومتری دارد که با احداث این جاده این فاصله ۳۰ کیلومتر خواهد شد وتاثیر زیادی در تسهیل تردد مردم دارد.
سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان هم گفت؛ این جاده که از سال ۸۵ آغاز بکار کرده همواره به علت کمبود اعتبارات ،پیشرفت فیزیکی چندانی نداشت که در دوسال اخیر این پروژه مجددا احیا گردیده و اعتباری ۱۲۰ میلیاردی در فاز جدید اختصاص یافته است که بارفع معارضین میتوان این جاده را زودتر به بهره برداری رساند.
وی افزود: دغدغه اصلی مسولین ،عدم تخریب جنگل و قطع درختان جهت ادامه این پروژه است که تنها همراهی مردم روستای دواردرمیان میتواند از این عامل پیشگیری کند.
در این نشست همچنین قرار شد بازدیدی با حضور مسولین مربوطه استان کرمانشاه و ایلام در روستای دواردرمیان جهت تعیین تکلیف مشکلات معارضین انجام گردد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۲۵۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان