//
کدخبر: ۳۹۸۸۴۹ //

سال ۱۴۰۲ سال شکوفایی صنعت در استان ایلام/اشتغالزایی ۲۸۰نفردرکارخانه کاغذسنگی چرداول

معاون اقتصادی‌وزیرکشور گفت: با همت استاندار ایلام‌ومجموعه معاونین و مدیران حوزه اقتصادی استان فضای امیدوارکننده برای سرمایه‌گذاران در استان ایلام فراهم شده است

سال ۱۴۰۲ سال شکوفایی صنعت در استان ایلام/اشتغالزایی ۲۸۰نفردرکارخانه کاغذسنگی چرداول

به‌گزارش فرتاک نیوز؛محسن کوشش تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور روز چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در ادامه برنامه های خود در استان ایلام با اتفاق دکتر عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام از پروژه تولید کاغذ سنگی در چرداول  بازدید و در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در این بازدید گفت: این پروژه از پروژه های مهم در سطح ملی از جنس فناورانه محسوب می شود که برای ۲۸۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی ایجاد می کند.

دکتر کوشش تبار با اشاره به شکل گیری فضای امید‌آفرین برای حضور سرمابه گذاران در استان، گفت: با همت استاندار ایلام، مجموعه معاونین و مدیران حوزه اقتصادی استان فضای امیدوارکننده برای سرمایه‌گذاران در استان ایلام فراهم شده است.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه برای این پروژه مهم ۲.۵ میلیون تجهیزات خریداری شده است، خاطرنشان کرد: همچنین مذاکراتی با بانک های عامل و بانک مرکزی برای تامین ارز مورد نیاز این پروژه انجام می شود.

وی با اشاره اقدامات انجام شده در حوزه صنعت در استان ایلام گفت: سال ۱۴۰۲ سال شکوفایی صنعت در استان ایلام خواهد بود.

 پروژه تولید کاغذ سنگی در چرداول با سرمایه گذاری ۲۱۳ میلیارد تومانی و  پیشرفت فیزیکی ۵۶ درصدی پیش بینی می شود تا پایان مهرماه سالجاری فاز نخست آن به بهره‌برداری برسد.

گفتنی است؛ باحضور مهندس علی محمدی فرماندارجدید بادعوت ازمقامات کشوری واستانی وجذب اعتبارات لازم ضمن فعال کردن طرح های راکدو همچنین شروع بکارپروژهای نیمه کاره وتعطیل شده شهرستان چرداول درمسیرپیشرفت وتوسعه قرارگرفته است

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۸۸۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان