//
کدخبر: ۳۹۶۹۳۱ //

کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی حساب ۱۰۰ امام برای احداث مسکن محرومان

مدیر حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام از کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی حساب ۱۰۰ امام برای احداث مسکن محرومان برای امسال خبر داد

کمک ۱۰۰ میلیارد ریالی حساب ۱۰۰ امام برای احداث مسکن محرومان

به‌گزارش‌فرتاک‌نیوز،مهدی صالحی با تبریک دهه تاسیس حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) افزود: با افتخار استان ایلام برای اولین بار در سطح ملی در جایگاه استان‌های برتر کشور در حوزه دفتر مشارکتهای مردمی حساب حضرت امام (ره ) قرار گرفته که نشان از حسن اعتماد خیرین نیک اندیش استان به خدمتگزاران خود در این حوزه دارد.

وی ادامه داد: به لطف الهی توانستیم با هم افزایی مبلغ سه میلیارد تومان برای جامعه هدف جذب داشته باشیم که در سه قسمت کمک به تعمیر ؛ تکمیل و کمک به رهن دهک‌های پایین جامعه در سطح استان بوده است.

مدیر حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام تاکید کرد:خوشبختانه برای اولین در استان هبه زمین به حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) جهت بهره‌مندی جامعه هدف به ارزش ۳میلیارد و دویست و پنجاه هزار تومان شاهد بودیم که خود اتفاق بی نظیری در طول چندین دهه گذشته بوده است.

صالحی یادآور شد: پیش بینی می‌کنیم که برای سال آتی هم به صورت پرداخت وام قرض الحسنه و کمک بلاعوض جهت تامین مسکن (شامل کمک ودیعه ؛ کمک به تعمیر ؛ کمک به تکمیل ) چه بصورت انفرادی چه با کمک گروه های جهادی با هم افزایی تا ۱۰ میلیارد تومان شاهد باشیم.

وی با تقدیر و تشکر از اهتمام و همکاری گروه‌های جهادی، ارگان‌های کمیته امداد حضرت امام (ره )، ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) و سازمان صمت ، گفت: امیدواریم در سال آتی نیز سطح اینگونه همکاری ها افزایش پیدا کند تا همچون سال گذشته جهت اعتلای حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) با انعقاد تفاهم نامه های جدید گام برداریم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۹۶۹۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان