//
کدخبر: ۳۰۹۴۵ //

صحبت‌های عجیب بانوی تازه وارد شورای شهر!/ تخریب قالیباف دستور کار اصلاح‌طلبان

«زهرا نژادبهرام» عضو اصلاح‌طلب تازه راه یافته به شورای شهر تهران که نام وی در فهرست امید قرار داشته است، به تازگی اظهارات عجیبی را بر زبان آورد.

صحبت‌های عجیب بانوی تازه وارد شورای شهر!/ تخریب قالیباف دستور کار اصلاح‌طلبان
به گزارش فرتاک نیوز،

_اتفاقات اخیر در ارتباط با برملا شدن بسیاری از پرونده های فساد در حوزه بانک و شهرداری یک الزام تاریخی برای دولت ایجاد و فضا را برای دسترسی زنان به قدرت فراهم کرده است!

_ در ستادهای انتخاباتی(روحانی) جرقه اشتعال فعالیت‌های انتخاباتی در سراسر کشور، ستادهای زنان بودند.

_ جامعه مدنی ممکن است بتواند در بخش هایی تاثیرگذار باشد همانطور که در لیست های انتخاباتی اصلاح طلبان تاثیر گذاشت و توانست ۳۰ درصد لیست های انتخاباتی شورای پنجم و مجلس دهم را به خود اختصاص دهد.این بدان معنا نیست که برای همیشه اثرگذار باشد لذا آنچه از دولت انتظار می رود، در جهت نهادینه شدن توسعه پایدار و توسعه همه جانبه و دسترسی زنان به قدرت، فعال سازی بخش های دولت بخصوص کابینه برای پذیرش مشارکت زنان در عرصه وزارت و معاونت و بقیه مدیریت های ارشد است.

_ مهمترین شاخصه حضور زنان در قدرت، نشر پاکدستی است؛ چیزی که امروز کشورمان به دنبال آن است و این یک مطالبه عمومی است.

_ تاثیرگذاری عمومی که تمام جهان به آن باور دارد؛ این است که زنان پاکدست هستند مگر این که خلاف آن ثابت شود...زنان قادر هستند دولت را در این زمینه یاری کنند چون معتقدند دولت، دولت پاکدستان است و زنان می توانند نمایش عینی دولت پاکدستان برای دولت دوازدهم و روحانی باشند.[۱]

*صحبت‌های خانم نژادبهرام به‌گونه‌ایست کأنه خداوند متعال فقط زنان را در عالم خلق کرده است...!

از سوی دیگر نبایستی غوره نشده مویز شد و خوب‌تر بود که خانم نژادبهرام درباره اولویت‌ها و برنامه‌های خود برای شورای شهر تهران و چیستی روشی که برای خدمتی بیشتر و بهتر از اصولگرایان به مردم دارند صحبت می‌کردند نه اینکه به‌عنوان سلسله جنبان ضرورت پست‌گرفتن بانوان در کابینه دوازدهم شناخته شوند...

تحلیلگران معتقدند بر اساس تجربه تاریخی، اصلاح‌طلبان به محض اکثریت شدن در یک تجمع دموکراتیک، اولاً به دلایل ژنتیکی مجبور به تنش با یکدیگر می‌شوند و در ثانی تاکنون در هر جایی اکثریت بوده‌اند بلافاصله به دنبال طرح مطالبات سیاسی خود رفته و انتظارات مردم را بر زمین گذاشته‌اند. مگر اینکه شورای شهر پنجم یک نمونه متفاوت باشد!

نمونه متفاوتی که البته اظهارات خانم نژادبهرام متفاوت بودن آنرا از نظر دور می‌سازد.

مسئله دیگری که اصلاح‌طلبان در شورای شهر پنجم تهران با آن دست به گریبان شده‌اند معرفی شهرداری در حدّ و اندازه قالیباف است که بتواند سطح خدمات‌رسانی به شهروندان تهرانی را همانند قالیباف و شورای شهر اصولگرای چهارم ادامه دهد.

زیرا اصلاح‌طلبان و دولتی‌ها به روشنی می‌دانند که اگر چنین گزینه‌ای را معرفی نکنند بصورت جدی در انتخابات‌های بعدی دچار مشکل خواهند شد.

گفتنیست، به نظر می‌رسد دستور کار اصلی اصلاح‌طلبان شورای شهر، تخریب کارنامه ۱۲ ساله قالیباف باشد زیرا به دلایل انتخاباتی، نباید خاطره خوبی از مدیریت جهادی در ذهن مردم ایران باقی بماند.

بخش زیادی از سیاه‌نمایی اصلاح‌طلبان درباره دولت نهم و محمود احمدی‌نژاد نیز به همین دلیل صورت گرفت.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۰۹۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان