//
کدخبر: ۲۹۴۴۰ //
بادامچی خبر داد

بازشماری آرای ۵۰ نفر اول تهران منوط به تصمیم هیأت مشترک/ دریافت۱۸۱ شکایت تا دیروز

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان تهران از ارائه ۱۸۰ فقره شکایت نسبت به نتیجه انتخابات در تهران خبر داد و گفت که در جلسه‌ای با آقای چمران و هیأت همراه او مقرر شد که بازشماری تعدادی از صندوق‌های تهران منوط به تصمیم و مصوبه هیأت مشترک اجرایی و نظارت شهرستان تهران باشد.

بازشماری آرای ۵۰ نفر اول تهران منوط به تصمیم هیأت مشترک/ دریافت۱۸۱ شکایت تا دیروز
به گزارش فرتاک نیوز،

محمدرضا بادامچی اظهار کرد: سه‌شنبه هفته جاری مهلت دریافت شکایات معترضین به نتیجه انتخابات شوراها به اتمام رسید و از روز گذشته مهلت پنج روزه ای بررسی شکایات در هیأت مشترک اجرایی و نظارت آغاز شد، بعد از این پنج روز هیأت مشترک وارد فاز عملیاتی بررسی ها خواهد شد.

بادامچی ادامه داد: بر همین اساس روز گذشته اولین جلسه مشترک هیأت های اجرایی و نظارت شهرستان تهران برای بررسی شکایات واصله از فرمانداری تهران برگزار شد که تا روز گذشته تعداد شکایات واصله ۱۸۱ فقره بوده است.

وی افزود: قبل از این جلسه نیز تعدادی از اعضای هیأت مشترک جلسه ای را با آقای چمران و برخی دیگر از اعضای شورای شهر فعلی که به نتیجه انتخابات معترض هستند برگزار شد که در این جلسه مقرر شد که در صورت تصویب و تشخیص هیأت مشترک تعدادی از صندوق های رای مجددا مورد شمارش قرار گیرد.

رئیس هیأت نظارت بر انتخابات شوراها در شهرستان تهران گفت که اگر هیأت مشترک از هیأت اجرایی و نظارت به نتیجه برسد که باید صندوق ها بازشماری شود آرای ۵۰ نفر اول منتخب تهران مجددا شمارش می‌شود که نحوه شمارش نیز به صورت تصادفی از مناطق ۲۲ گانه و از هر منطقه یک یا دو صندوق است. موضوعی که قطعیت آن منوط به تصمیم هیأت مشترک است.

بادامچی در پایان درباره صحبت های سخنگوی هیأت نظارت مرکزی مبنی بر شمارش آرای 50 نفر اول تهران گفت:‌ صحبت های آقای تجری در مورد شمارش 50 نفر منتخب تهران نبود، بلکه در آن مرحله تطبیق آرا به این شکل صورت گرفته که صورت جلسه اولیه صندوق ها با آرای وارد شده مطابقت داده شد و ورود و خروج ها کنترل شد که در آن مغایرتی دیده نشد.

 

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۹۴۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان